آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

پاکسازی پوست با استفاده از اسکراب گیاهان دارویی – خدمات تخصصی پوست آرامیس مد

پاکسازی پوست با استفاده از اسکراب گیاهان دارویی

پاکسازی پوست با استفاده از اسکراب گیاهان دارویی – خدمات تخصصی پوست آرامیس مد

اسکراب گیاهان دارویی – مرکز مراقبت از زیبایی و خدمات تخصصی پوست آرامیس مد در این مطلب به شما دوستان آموزش پاکسازی پوست با استفاده از اسکراب گیاهان دارویی را ارائه می دهد. پس اگر می خواهید در خانه یک اسکراب کاملا طبیعی و بدون کوچکترین مواد شیمیایی تهیه کنید، این مطلب را تا انتها با سالن زیبایی آرامیس مد مدرنیته ترین مرکز مراقبت از پوست و مو در تهران بخصوص غرب تهران دنبال کنید.  

درمان مشکلات پوست با استفاده از اسکراب گیاهان دارویی:

به خاطر شرایط زندگی از جمله آلودگی هوا، ماندن در زیر نور آفتاب، حساسیت های مختلف و موارد دیگر بیشتر افراد با مشکلات پوستی از جمله جوش، خشکی، لک و موارد دیگر روبرو می شوند. زمانی که شما به فکر درمان شرایط پوستی خود می افتید، بیشتر درمان ها و مواد دارویی حاوی اشعه های مختلف و مواد شیمیایی هستند، که خود این آیتم ها مشکلاتی را در پی دارند. در ادامه این مطلب آرایشگاه آرامیس مد به شما دوستان روش تهیه اسکراب گیاهان دارویی را ارائه می دهد، که می توانید آن را در منزل به دور از تمامی این مشکلات تهیه کنید.

آموزش تهیه و مصرف اسکراب طبیعی در خانه:

زمانی که شما برای پاکساری پوست خود به دنبال یک اسکراب مناسب در داروخانه ها و فروشگاه ها هستید، تمامی این اسکراب ها حتی اگر روی آن ها کلمه طبیعی قید شده باشد حاوی مواد شیمیایی هستند. پس بهتر است به جای خرید اسکراب با استفاده از یک دستورالعمل اساسی خودتان در خانه یک اسکراب گیاهان دارویی کاملا طبیعی درست کنید.

پاکسازی پوست با استفاده از اسکراب گیاهان دارویی

پاکسازی پوست با استفاده از اسکراب گیاهان دارویی

بخش اول: استفاده از اسکراب طبیعی

۱-تهیه مواد لازم برای اسکراب:

برای ساختن اسکراب پاک کننده پوست و یا به عبارتی اسکراب گیاهان دارویی در خانه شما به یک فنجان جو پرک شده، آراد ذرت به میزان یک سوم فنجان، همچنین یک سوم فنجان از گیاهان دارویی که عبارتند از: استخدوس، نعناع فلفلی، گل همیشه بهار و گلبرگ رز و در پایان به یک قاشق غذا خوری از ترکیب و یا فقط یکی از مواد شکر، خاک رس و یا بادام احتیاج دارید.

۲-روش تهیه، نگهداری و مصرف اسکراب طبیعی:
  • تهیه:

برای تهیه اسکراب گیاهان دارویی ابتدا تمامی مواد فوق الذکر را داخل یک مخلوط کن (بهتر است از مخلوط کن قهوه استفاده شود) مواد را ریخته و آنقدر بزنید تا کاملا مواد پودر و ترکیب شوند.

  • نگهداری:

اگر به درستی از این پودر نگهداری کنید تا سه ماه برای شما قابل مصرف است. توصیه می کنیم پودر را در یک جای خشک و خنک که به درستی بسته بندی شده باشد، نگهداری کنید.

  • مصرف:

برای مصرف کردن مقدار کمی از پودر را روی کف دستتان بریزید و بعد مقدار خیلی کمی فقط برای تبدیل شدن پودر به خمیر آب به آن اضافه کنید. خمیر حاصله را روی صورت خود پخش و به صورت دایره ای ماساژ دهید.

  • نکته:

به هیچ عنوان خمیر را نزدیک به چشمانتان نبرید و حتما بعد از پایان ماساژ دادن صورت تان را با آب شستشو دهید.

آموزش تهیه و مصرف اسکراب طبیعی در خانه:

آموزش تهیه و مصرف اسکراب طبیعی در خانه

بخش دوم: استفاده از روش بخور

۱-شکل دیگری از مصرف:

شما از اسکراب گیاهان دارویی می توانید به صورت بخور استفاده کنید. البته زمانی می توانید از این حالت بهره ببرید که مشکلاتی مانند پوست های بسیار خشک و آسیب دیده، پوست های بسیار حساس و یا پوست هایی مستعد پارگی نداشته باشید.

۲-مواد مورد نیاز بخور:

شما برای بخور دادن به پوست با استفاده از مواد گیاهی و دارویی....

برای مشاهده ادامه آموزش پاکسازی پوست با استفاده از اسکراب گیاهان دارویی اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/پاکسازی-پوست-اسکراب-گیاهان-دارویی/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.