آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آیا راز کشیدن خط چشم صاف و زیبا را می دانید؟ – آرامیس مد بهترین سالن گریم و میکاپ

آیا راز کشیدن خط چشم صاف و زیبا را می دانید؟ – آرامیس مد بهترین سالن گریم و میکاپ

کشیدن خط چشم – آیا شما هم جزو آن دسته از دوستان هستید که پاسخ سوال چگونگی کشیدن خط چشم صاف و زیبا را می دانید؟ را ندارند، هستید؟. اگر نمی دانید که چطور زمان میکاپ خط چشمی زیبا و بی نقص بکشید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را که توسط آرایشگاه تخصصی آرامیس مد مدرنیته ترین سالن گریم و میکاپ در تهران بخصوص محله های غرب تهران ارائه شده است را دنبال کنید.  

آموزش ساده ترین راهکارهای خانگی کشیدن خط چشم:

یکی از اساسی ترین آیتم های آرایشی که تاثیر بسزایی در میکاپ دارد، کشیدن خط چشم صاف، زیبا و به دور از هر نقصی می باشد. بیشتر افراد، بخصوص مبتدی ها زمان آرایش کردن صورت برای استفاده از خط چشم در میکاپشان به دلیل ناتوانی در کشیدن آن دو دل می شوند، که باعث می شود میکاپ کامل و زیبایی نداشته باشند. به همین دلیل سالن زیبایی آرامیس مد در ادامه این مطلب ساده ترین روش های استفاده از خط چشم را به شما دوستان آموزش می دهد.

گام به گام مراحل کشیدن خط چشمی زیبا و بی نقص:

بهترین ترفندهای ساده برای کشیدن خط چشم

بهترین ترفندهای ساده برای کشیدن خط چشم

گام اول: برای خود یک راهنما قرار دهید.

ساده ترین و راحت ترین گام برای کشیدن خط چشم صاف و بی نقص استفاده از یک راهنما می باشد. برای این کار به شما پیشنهاد می کنیم یک تکه چسب نواری را برداشته و از گوشه خارجی چشم تان به فرم مورب بکشید و سپس با انگشت آن را طوری ثابت کنید که به پوست بچسبد.

ساده ترین راهکارهای خانگی کشیدن خط چشم

ساده ترین راهکارهای خانگی کشیدن خط چشم

گام دوم: داشتن شروعی متفاوت

بیشتر افراد بر این باورند که خط چشم را باید از گوشه داخلی چشم بکشند، ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم برای شما که مبتدی هستید این کار را از وسط چشم شروع کنید. برای کشیدن خط چشم تا جایی که می شود به سر قلم فشار بیاورید و با هدایت آن به سمت گوشه خارجی چشم از روی خط مژه کار را تا جایی که می خواهید انتهای خط چشمتان باشد، ادامه دهید.

  • نکته:

بعد از اتمام کار نوارچسب را سریع از روی پوست برندارید، چند لحظه صبر کنید و بعد این کار را انجام دهید.

آموزش کاربردی آرایش چشم با خط چشم

آموزش کاربردی آرایش چشم با خط چشم

گام سوم: تکمیل کردن فرآیند

بعد از برداشتن نوارچسب (البته می توانید نوارچسب را تا انتهای کار داشته باشید) می توانید شروع به کشیدن قسمت باقی مانده از خط چشمتان کنید. برای کشیدن خط چشم به صورت صاف و منظم کار را از......

برای مشاهده ادامه آموزش کشیدن خط چشم صاف اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/کشیدن-خط-چشم-صاف-زیبا/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.