آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آموزش تهیه شامپوی خشک ضد ریزش مو در خانه


شامپوهای طبیعی در منزل بسازید

آموزش تهیه شامپوی خشک ضد ریزش مو در خانه

 به دلیل اینکه در سالهای اخیر، استفاده از شامپوهای خشک در بین مردم جایگزین شامپوهای عادی شده است.  ما در این مقاله آموزش تهیه شامپوی خشک ضد ریزش مو در خانه را آورده ایم. این محصول، چربی موجود در روی مو های شما که باعث ظاهر روغنی مو ها می شود را جذب می کند، بدون آنکه همانند شستن هر روز مو با آب که باعث خشک شدن پوست سرتان می شود. آموزش از مرکز تخصصی مو و شینیون غرب تهران آرایشگاه آرامیس مد.

  ادامه مطلب ...

روش های اصلاح موهای زائد پشت لب برای خانم ها


آموزش رفع موهای زاید بدون عوارض‎

روش های اصلاح موهای زائد پشت لب برای خانم ها – آرایشگاه غرب تهران شهرک غرب

در این مقاله روش های اصلاح موهای زائد پشت لب برای خانم ها را داریم. خواه موهای زائد پشت لب کم پشت باشد خواه پر و ضخیم، وجود آنها برای  بسیاری از دختران آزار دهنده و خجالت آور است. اگر مایل به زدودن آنها هستید، به جای شیو کردن به دنبال روش هایی با دوام بیشتر، مثل الکترولیز،لیزر،کرم های موبر، وکس و یا اپیلاتور باشید. همچنین می توانید با بی رنگ کردن آنها از دیده شدن آنها جلوگیری کنید. آموزش از آرامیس مد آرایشگاه غرب تهران شهرک غرب و سعادت آباد.

  ادامه مطلب ...

کاربرد تاتو ابرو یا میکروپیگمنشن


تفاوت بین تاتو های آرایشی و میکروپیگمنشن

کاربرد تاتو ابرو یا میکروپیگمنشن – تاتو غرب تهران شهرک غرب و سعادت آباد

ما در این مقاله همه چیز درباره کاربرد تاتو ابرو یا میکروپیگمنشن را به شما می گوییم. آرامیس مد شهرک غرب و سعات آباد این آموزش را تقدیم می کند.

  ادامه مطلب ...

۵ روش برای کاهش درد اپیلاسیون


آموزش استفاده از یک اپیلاتور

۵ روش برای کاهش درد اپیلاسیون – آموزش آرایشگری غرب تهران آرامیس مد

بیشترین سوالاتی که از من پرسیده می شود، راجع به این است که آیا اپیلاسیون درد دارد؟ یا اینکه آیا راهی برای کاهش درد اپیلاسیون وجود دارد؟

درد اپیلاسیون مسئله ی پنهانی نیست! از آنجایی که اپیلاتور مو ها را از ریشه می کند، شما حتی با بهترین اپیلاتور ها هم درد غیر قابل تحملی را تجربه خواهید کرد.من چند نظریه ی مختلف برای کاهش این حس را مورد آزمایش قرار دادم وحتی به دنبال کم کردن این حس با موادی همچون روغن میخک هم رفتم. اما در پایان از میان تمامی نظریات و آزمایشات، تنها ۵ روش کاربردی برای کم کردن این حس پیدا کردم که در اینجا به آنها اشاره خواهم نمود. اپیلاسیون بدون درد را در آرامیس مد تجربه کنید.

همچنین در این متن یک چارت برای نقاطی که بیشترین درد اپیلاسیون را دارند تهیه شده است.

  ادامه مطلب ...

آموزش اپیلاسیون مو در منزل


لایه برداری نکته ی طلایی اپیلاسیون

آموزش اپیلاسیون مو در منزل

بعد از تنها چند هفته شما همانند سوپر مدل ها دارای پوستی بی نهایت صاف خواهید شد. هنر اپیلاسیون به مرور بسیار تکامل یافته است، پس چه شما سالها است که اپیلاسیون می کنید و تنها مایل اید آخرین متدهای افراد حرفه ای را بدانید و چه اینکه یک تازه وارد در این عرصه هستید و به دنبال نکات ساده برای نتیجه ی حرفه ای می گردید، در اینجا مجموعه ای از نکات آموزش اپیلاسیون مو در منزل را آورده ایم. اینجا مکانی برای حرفه ای های صنعت اپیلاسیون است. آرامیس مد  مرکز اپیلاسیون غرب تهران شهرک غرب و سعادت آباد.

  ادامه مطلب ...