آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

۵ روش برای کاهش درد اپیلاسیون


آموزش استفاده از یک اپیلاتور

۵ روش برای کاهش درد اپیلاسیون – آموزش آرایشگری غرب تهران آرامیس مد

بیشترین سوالاتی که از من پرسیده می شود، راجع به این است که آیا اپیلاسیون درد دارد؟ یا اینکه آیا راهی برای کاهش درد اپیلاسیون وجود دارد؟

درد اپیلاسیون مسئله ی پنهانی نیست! از آنجایی که اپیلاتور مو ها را از ریشه می کند، شما حتی با بهترین اپیلاتور ها هم درد غیر قابل تحملی را تجربه خواهید کرد.من چند نظریه ی مختلف برای کاهش این حس را مورد آزمایش قرار دادم وحتی به دنبال کم کردن این حس با موادی همچون روغن میخک هم رفتم. اما در پایان از میان تمامی نظریات و آزمایشات، تنها ۵ روش کاربردی برای کم کردن این حس پیدا کردم که در اینجا به آنها اشاره خواهم نمود. اپیلاسیون بدون درد را در آرامیس مد تجربه کنید.

همچنین در این متن یک چارت برای نقاطی که بیشترین درد اپیلاسیون را دارند تهیه شده است.

  

۵ روش برای کاهش درد اپیلاسیون

آیا راهی برای کاهش درد اپیلاسیون وجود دارد؟

آیا راهی برای کاهش درد اپیلاسیون وجود دارد؟

چرا ما این حس را داریم؟

قبل از اینکه ادامه بدهیم، می خواهم خیلی سریع راجع به علت وجود این حس صحبت کنم. البته نمی خواهم این متن را خیلی علمی کنم تا برای شما خسته کننده به نظر برسد.

درد در واقع یک مکانیسم حفاظتی در بدن است. هنگامی که شما مو را از ریشه می کنید. گیرنده های درد به طور مستقیم به ستون فقراتتان سیگنال ارسال می کنند، ستون فقرات این پیام عصبی را به مغز شما منتقل می کند و شما درد را حس خواهید کرد.

نکاتی برای کاهش درد اپیلاسیون

آموزش استفاده از یک اپیلاتور

آموزش استفاده از یک اپیلاتور

۱-از یک اپیلاتور دارای تنظیمات خشک/خیس استفاده کنید:

تمامی برند های معروف اپیلاتور ادعا می کنند که اپیلاسیون زیر آب بسیار راحت تر و کم دردتر است. در جایی خوانده بودم که آب گرم باعث تولید مواد کاهش دهنده ی درد و آرام بخش در بدن می شود.

با این حال من هیچگاه طرفدار اپیلاسیون خیس نبودم، زیرا با وجود کاهش درد اپیلاسیون در حالت خیس، کارآیی اپیلاتور در محیط خیس بسیار کمتر از محیط خشک است. هنگامی که زیر دوش اپیلاسیون انجام می دهید، اپیلاتور تنها ۴۰% از موهای شما را می کند، چون در حالت خیس موها بر روی بدن می چسبند و این باعث طولانی شدن مدت زمان حمامتان می شود، همچنین برای کندن باقیمانده مو ها باید دوباره از حالت خشک استفاده کنید.

با وجود کاهش این حس زیر دوش، برای من این عمل دوبرابر زمان میبرد و انجام کار به این نحو برای من راه حل مناسب و کافی نیست.

شاید راه حل بهتری وجود داشته باشد.

خوشبختانه من یک راه حل پیدا کردم تا بتوانم از اپیلاسیون خیس به نحوی استفاده کنم که نتیجه ی مطلوبی از آن به دست بیاورم. برای استفاده از اپیلاتور خیس نباید زیر دوش بایستید بلکه باید درون وان غوطه ور شوید و از یک کف ریش تراشی استفاده کنید تا موهای شما را در بر بگیرد و به اپیلاتور در کندن آنها کمک کند. در اینجا من نحوه ی انجام این روش را بر روی ساق دستم شرح داده ام.

  • یک دستگاه دارای تنظیمات خشک و خیس انتخاب کنید:

اولین چیزی که برای کاهشدرد اپیلاسیون احتیاج دارید، یک اپیلاتور با امکان استفاده در محیط خشک و خیس است.اکثر برند ها از جمله براون ، پاناسونیک ، امجوی ، رمینگتون و اپیلیدی، اپیلاتور های دارای تنظیمات خشک و خیس را تولید می کنند.

نکاتی برای کاهش درد اپیلاسیون

نکاتی برای کاهش درد اپیلاسیون

  • لایه برداری کنید:

من خیلی دوست دارم که قبل از کار ناحیه را لایه برداری کنم. اکثر افراد توصیه می کنند که عمل لایه برداری را روز قبل انجام دهید. از نظر من دستکش های لایه بردار انتخاب مناسبی برای این کار هستند زیرا به راحتی در هرکجا می شود از آنها استفاده کرد.

نکته ها و ترفندهای اپیلاسیون

نکته ها و ترفندهای اپیلاسیون

  • کف و صابون

برای مشاهده استفاده از کف و صابون و ادامه آموزش اینجا کلیک کنید

 

مرجع:

http://aramismode.com/5-روش-برای-کاهش-درد-اپیلاسیون/

 

آرامیس, آرایشگاه آرامیس, اپیلاسیون آرامیس, اپیلاسیون بدون درد, اپیلاسیون سعادت آباد, اپیلاسیون شهرک غرب, اپیلاسیون غرب تهران, سالن آرامیس, سالن اپیلاسیون, قیمت اپیلاسیون, مرکز اپیلاسیون تهران, مرکز تخصصی اپیلاسیون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.