آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

روش های پیاده سازی آرایش متناسب با فرم صورت –آموزش آرایش گریم و میکاپ

آرایش متناسب با فرم صورت

روش های پیاده سازی آرایش متناسب با فرم صورت –آموزش آرایش گریم و میکاپ

آرایش متناسب با فرم صورت – آموزش آرایش گریم و میکاپ-  آرامیس مد مدرنیته ترین سالن گریم و میکاپ به شما دوستان در این مطلب اساسی ترین روش های پیاده سازی آرایش متناسب با فرم صورت را آموزش می دهد. پس اگر به دنبال شناخت و یادگیری اساسی ترین راهکارهای درست میکاپ کردن هستید، این مطلب ارائه شده توسط سالن زیبایی آرامیس مد حرفه ای ترین آرایشگاه در ارائه خدمات آرایش صورت در محله های غرب تهران بخصوص پونک را تا انتها مطالعه کنید.  

آموزش آرایش گریم و میکاپ مجرب ترین راهکارهای انجام آرایش متناسب با فرم صورت:

آموزش آرایش گریم و میکاپ . باید بدانید آرایش و میکاپ کردن نیز مانند تمامی کارها اصول و قوانین مختص به خودش را دارد. زمانی یک شخص از میکاپ کردن به یک نتیجه ایده آل و کامل می رسد که از تمامی این قوانین پیروی کند. اولین و مهمترین قانون برای آرایش کردن صورت شناختن فرم و شکل چهره و در قدم بعدی انجام آرایش متناسب با فرم صورت است. هرچقدر هم که شما در انجام قسمت های مختلف حرفه ای عمل کنید ولی از قوانین پیروی نکنید هرگز به نتیجه مطلوبی دست پیدا نخواهید کرد.

آموزش شناخت و انجام آرایش صورت با توجه به فرم چهره:

آموزش آرایش گریم و میکاپ . همانطور که گفته شد شما در اولین قدم باید فرم های مختلف چهره ها را بشناسید زیرا فرم صورت افراد همه با هم یکسان نیستند. فرم صورت افراد از اشکال مختلف هندسی پیروی می کند، که هرکدام از این اشکال هندسی آرایش صورت مختص به خود را دارد. بر اساس این اشکال شما قسمتی از چهره را بولد و قسمت دیگری را باید محو نشان دهید، که در ادامه همین مطلب سالن زیبایی آرامیس مد به شما بهترین راهنمایی ها را در همین خصوص ارائه می دهد.

آرایش به سبک جسیکا آلبا متناسب با فرم صورت های بیضی شکل

آرایش به سبک جسیکا آلبا متناسب با فرم صورت های بیضی شکل

بخش اول: میکاپ کردن صورت های بیضی شکل – آموزش آرایش گریم و میکاپ

از آنجایی که طبق آمار بیشتر مردم در دنیا چهره ای به فرم بیضی شکل دارند آرامیس مد در مرحله اول آرایش متناسب با فرم صورت بیضی را به شما دوستان ارائه می دهیم. افرادی که داری صورت بیضی شکل هستند که صورتشان بااینکه گرد نیست اما هیچ زاویه خاصی هم ندارند، تنها صورتشان دارای کمی کشیدگی است.

  • کانتورینگ صورت بیضی:

ابتدا کرم پودر بزنید در ادامه به کمک برنزر و حرکت از بالا به سمت پایین از کنار بینی یک سایه برنزی ایجاد کنید، با این کار بینی تان را بولد می کنید. این کار یک کمک اساسی به پوشاند فرم صورت بیضی شکل شما می کند.

  • آرایش ابرو صورت بیضی:

به هیچ عنوان ابروهایتان را طوری آرایش نکنید که قسمت آراک آن کشیده دیده شوند. بهترین کار برای ابروهای افرادی که صورت بیضی شکل دارند، نشان دادن حالت طبیعی آنها فارغ از هر آرایش خاصی است.

  • کشیدن رژگونه برای صورت بیضی:

برای پهن نشان دادن صورت بیضی می توانید از کشیدن رژگونه بهره ببرید. اگر رژگونه را  در زیر استخوان گونه و همینطور در قسمت دو طرف چانه بزنید، کمک می کند تا درازی صورت شما پوشیده شود.

زوش های آرایش متناسب با فرم صورت مستطیلی شکل

زوش های آرایش متناسب با فرم صورت مستطیلی شکل

بخش دوم: میکاپ کردن صورت های مستطیلی شکل – آموزش آرایش گریم و میکاپ

افرادی که فرم صورت آنها مستطیلی شکل است، که صورت آنها کاملا از گرد بود به دور است. صورت مستطیلی از بالا و پایین دارای زاویه و به عبارتی گوشه است، به همین دلیل آرایش متناسب با فرم صورت مستطیلی باید طوری باشد، که این بخش ها را پوشش دهد.

  • کانتورینگ صورت مستطیلی:

برای پوشاندن و کوچک نشان دادن بخش های زاویه دار مثل پیشانی و فک از یک هایلایتر و یا برنزر مناسب استفاده کنید. نکته ای که باید زمان برنزر کردن آنها انجام دهید این است که آنقدر با دقت کار کنید که هیچ خط یا اثری باقی نماند.

  • آرایش ابرو صورت مستطیلی:

دقیقا خلاف فرم صورت بیضی ابروهای افراد با صورت مستطیلی باید آرکی تیز، بلند و کشیده داشته باشد. اگر ابروهایتان فاقد چنین حالتی است برای تعادل دادن به چهره تان با آرایش آنها را کشیده و بلند نشان دهید.

  • کشیدن رژگونه برای صورت مستطیلی:

برای کشیدن رژگونه برای صورت مستطیلی شکل از یک رنگ صورتی ملایم برای روی گونه ها و یک رنگ رزی تیره برای زیر گونه ها بهره ببرید.

  • آرایش مژه ها برای صورت مستطیلی:

یکی از مهمترین بخش های میکاپ صورت مستطیلی پررنگ و بولد آرایش کردن مژه ها می باشد. زمانی که شما از مژه مصنوعی و یا چند باره کشیدن ریمل بهره ببرید، توجه هات را از یک پیشانی بلند به چشمانی زیبا معطوف می کنید.

مناسب ترین قیمت گریم و میکاپ صورت قلبی شکل

مناسب ترین قیمت گریم و میکاپ صورت قلبی شکل

بخش سوم: میکاپ کردن صورت های قلبی شکل – آموزش آرایش گریم و میکاپ

شکل و فرم صورت افرادی که چهره قلبی شکل دارند به این صورت است که بخش بالایی چهره آنها پهن تر از بخش پاینی است. یعنی برای آرایش متناسب با فرم صورت قلبی از آنجای که چانه افراد باریک و ظریف است باید معطوف به درست میکاپ کردن پیشانی که پهن است، باشد.

  • کانتورینگ صورت قلبی:

بهترین کار برای....

برای مشاهده ادامه آموزش آرایش متناسب با فرم صورت اینجا کلیک کنید.

 


 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/میکاپ-آرایش-متناسب-با-فرم-صورت/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.