آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

پاکسازی پوست چطور عادت غذایی سالم داشته باشیم – آرامیس مد سالن زیبایی ستاره های سینمایی

سالن زیبایی آرامیس مد

پاکسازی پوست چطور عادت غذایی سالم داشته باشیم – آرامیس مد سالن زیبایی ستاره های سینمایی

آرامیس مد سالن زیبایی ستاره های سینمایی و مدرنیته ترین آرایشگاه در بلوار مرزداران و فرحزاد در این مقاله آموزش می دهد که چطور عادت غذایی سالم داشته باشیم. اگر می خواهید عادت غذایی خود را بهتر کنید، در مدت زمان زیاد تنها تغییراتی کوچکی در رژیم غذایی تان بوجود آورید. باید بیشتر  وعده های غذایی متعادل و پایدار داشته باشید و غذاهای گوناگون بخورید. این باعث می شود تا مطمئن شوید که از مواد مغذی به اندازه کافی استفاده می کنید تا انرژی بدن و فعالیت های روزانه تان را فراهم کنید.  

پاکسازی پوست آیا می دانید تنظیم یک عادت غذایی سالم به چه صورت است؟

پاکسازی پوست – اکثر مردم فکر می کنند که عادت غذایی  می تواند کمکی برای وزن سالم، درمان یا پیشگیری از بیماری مزمن باشد و کل بدن را در سلامت کامل نگه دارد. اما رژیم غذایی که غذای پاستوریزه با مواد مغذی کم دارد می تواند باعث چاقی شود و بدن سلامت کمتری داشته باشد. تقویت عادت غذایی سالم یک راه عالی برای افزایش سلامت تان  می باشد و با تغییر چند عادت کوچک می توانید این کار را بکنید.

پاکسازی پوست قدم اول: آماده شدن برای اصلاح عادت های غذایی

سالن آرامیس سالن آرامیس

۱-با پزشک تان مشورت کنید.

با پزشک تان قرار ملاقات بگذارید تا هر تغییری که لازم باشد در روش زندگی، مثل ورزش یا رژیم غذایی بوجود آورید. او قادر خواهد بود تا به شما بگوید چه چیز برای وضعیت سلامت بدن تان مناسب است.

  • دلیل تغییرات:

به او توضیح دهید که می خواهید رژیم غذایی خودتان را پاک کنید و غذا های بهتری بخورید. به او دلیل این تغییرات را بگویید و بگویید که می خواهید در آینده چگونه باشید.

  • پیشنهاد درست را دریافت کنید:

همچنین از پزشک تان بپرسید تا ببینید هر گونه پیشنهادی برای شما داشت بگوید. اگر داروی خاص می خورید، یا شرایط خاصی برای سلامتی دارید یا اگر لازم باشد وزن تان را کم کنید، شاید پزشک شما بتواند چند مورد را بگوید تا بتوانید عادت غذایی سالم درست خود را شروع کنید.

سالن شهرک غرب سالن شهرک غرب

۲-با یک پزشک تغذیه مشورت کنید.

این متخصصان سلامتی دارای پروانه ی کارشناسی تغذیه هستند و زمانی که می خواهید عادت غذایی خودتان را درست کنید می توانند مرجع خوبی باشند. این زمینه تخصص آن هاست.

  • پیدا کردن پزشک مناسب:

از دکتر خود بخواهید تا به یک پزشک تغذیه محلی یا کسی که با او کار می کند، معرفی کند. شما همچنین می توانید با جست و جو در اینترنت یک پزشک تغذیه پیدا کنید.

  • درخواست یک اصلاح مناسب:

با پزشک تغذیه خود درباره ی اصلاح و رسیدن بهعادت غذایی سالم مشورت کنید. از او بخواهید تا هر گونه تغییری که برای شما موثر باشد را برای شما بگوید. او شاید تغییرات اضافه دیگری که خارج از افکارات شما باشد را بگوید.

سالن زیبایی ستاره های سینمایی سالن زیبایی ستاره های سینمایی

۳-یک ژورنال غذایی بنویسید.

قبل از عملی کردن عادت غذایی سالم، بهتر است رژیم غذایی فعلی تان را یادداشت کنید. یاداشت کردن، بهترین چیز برای شروع است چون به شما این دید را می دهد تا ببینید که واقعا کجا هستید. به شما کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف تان را بفهمید. همچنین ژورنال به شما کمک می کند تا خودتان را در اصلاح عادت غذایی جدید مسئول بدانید.

  • یاداشت برداری:

تمام غذا ها و نوشیدنی های خود را حداقل یک هفته بنویسید، سعی کنید هنگام نوشتن  تا چقدر که می توانید دقیق باشید. حتی چند تکه که هنگام آماده کردن غذا هم می خورید را بنویسید. فراموش نکنید که باید هر اُنس مایعات هیداراتی را می نوشید را نیز یادداشت کنید. این قسمتی مهمی از رژیم غذایی سالم است.

  • بررسی تغییرات:

بعد از اینکه چند روز ژورنال خود را نوشتید، قسمت هایی را که باید تغییر کنید را علامت گذاری کنید یا آن را هایلایت کنید. برای مثال، شاید بفهمید که آب را به اندازه ی کافی نمی خورید یا از روی عادت صبحانه نمی خورید. این ها چیزهای عالی هستند تا با آن ها بتوانید تغییرات درستی را در رژیم غذایی خود بوجود آورید.

آرایشگاه ستاره های سینمایی آرایشگاه ستاره های سینمایی

۴-برای خود یک برنامه رژیم غذایی بنویسید.

با استفاده از ژورنال و توصیه های پزشک، برای عادت غذایی جدید خود یک

برای مشاهده ادامه آموزش پاکسازی پوست اینجا کلیک کنید.





مرجع:

http://aramismode.com/عادت-غذایی-سالم-سالن-زیبایی-ستاره-سینم/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.