آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

اکستنشن مو – آرامیس مد مدرنیته ترین مرکز آرایش مو – نمونه های اکستنشن با مو اضافی

بهترین روش انجام اکستنشن در خانه

اکستنشن مو – آرامیس مد مدرنیته ترین مرکز آرایش مو – نمونه های اکستنشن با مو اضافی

اکستنشن مو – آرامیس مد مدرنیته ترین مرکز آرایش مو در این مطلب قصد دارد شما دوستان را با متنوع ترین نمونه های اکستنشن با مو اضافی آشنا کند. پس اگر به دنبال آشنایی با خدمات مختلف اکستنشن برای موهایتان هستید گام به گام در این مطلب با آرامیس مد تخصصی ترین سالن زیبایی در محله های ونک و آتی ساز همراه شوید.  

هرآنچه که در خصوص اکستنشن مو باید بدانید.

درحقیقت خدمات اکستنشن مو به این معنا است که شما با اتصال موهای اضافه به موهای طبیعی آنها را حجیم می کنید. باید بدانید که انجام اکستنشن کاری بی خطر برای موهای شما است، این خدمات انواع و روش های مختلفی بر اساس میزان بودجه، نیاز شخصی، حجم مو، بلندی موها و آیتم های دیگر دارد. اساسی ترین دلیل هایی که زنان را به سمت این خدمات هدایت می کند طاسی، نازکی و کم حجمی مو هایشان می باشد.

آشنایی با متد های مختلف اکستنشن و خدمات آن:

آموزش گام به گام اکستنشن با کلیپس آموزش گام به گام اکستنشن با کلیپس

۱-اکستنشن کلیپسی مو:

این نوع از اکستنشن از نظر هزینه و قیمت بسیار مناسب می باشد، کاملا بدون درد و ایمن است و همچنین زمان اتصال آن به مو های طبیعی بسیار کوتاه می باشد.

  • مناسب کدام گروه:

این روش از اکستنشن مو مناسب افرادی می باشد که موهای بلندی دارند، به این دلیل مناسب موکوتاه نیست که اگر به درستی متصل نشود اضافی بودن موها کاملا مشخص می شود.

  • روش مراقبت:

همواره و بصورت روزانه نباید از این روش استفاده کرد و فراموش نکنید که در زمان استفاده در هر بار جای آنها را عوض کنید تا باعث کشیده شدن مو و ضعیف شدن پوست سر در یک منطقه نشود.

تخصصی ترین مرکز اکستنشن و حجیم سازی مو تخصصی ترین مرکز اکستنشن و حجیم سازی مو

۲-اکستنشن چسبی مو:

این روش از اکستنشن نسبت به سایر روش ها دارای ماندگاری بیشتر می باشد و علاوه بر مقاوم بودن بعد از اتصال دیده نمی شود.

  • مناسب کدام گروه:

این روش از اکستنشن برای افرادی که دارای موهایی با اندازه متوسط و کوتاه هستند مناسب می باشد. روش های مراقبتی از این آیتم برای افراد مو بلند بسیار دشوار است.

  • روش مراقبت:

طول عمر این روش زمانی بیشتر می شود که جداسازی آن درست صورت گرفته باشد. فراموش نکند این روش را حتما توسط یک آرایشگر و یا یک فرد حرفه ای انجام دهید. همچنین شما می توانید برای حالت دهی بیشتر از شامپو و سایر مواد حالت دهنده مو استفاده کنید.

مناسب ترین قیمت اکستنشن مو مناسب ترین قیمت اکستنشن مو

۳-اکستنشن روش دوخت:

از آنجایی که این روش از اکستنشن مو تا یک سال قابل استفاده هستند، برای افرادی که می خواهند دائمی آن را داشته باشند بسیار مناسب است. در انجام این روش از نخ های مخصوص برای وصل کردن موها استفاده می شود.

  • مناسب کدام گروه:

این روش از اکستنشن و اضافه کردن مو برای.....

برای مشاهده ادامه آموزش اکستنشن مو اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/اکستنشن-مو-آرایش-عکس-آرایشگاه/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.