آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

اشتباهات آرایشی – آموزش درست میکاپ کردن – آموزشگاه تخصصی گریم و میکاپ آرامیس مد

آموزش آرایش به دور از اشتباهات آرایشی

اشتباهات آرایشی – آموزش درست میکاپ کردن – آموزشگاه تخصصی گریم و میکاپ آرامیس مد

اشتباهات آرایشی – سالن زیبایی و آموزشگاه تخصصی گریم و میکاپ آرامیس مد در این مطلب برای شما دوستان آموزش درست میکاپ کردن و دوری از اشتباهات رایج در میکاپ را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال بهترین راهنمایی ها در خصوص آرایش درست و به دور از خطا هستید در این مقاله آرایشگاه آرامیس مد حرفه ای ترین سالن زیبایی در مجله های ونک و آتی ساز را همراهی کنید.  

اشتباهات آرایشی موجب بالا رفتن سن و زشتی چهره

اگر به دنبال میکاپ و زیباسازی چهره خود هستید باید این را بدانید که همیشه آرایش چهره شما را مطلوب و زیبا نمی کند. گاهی افراد با انتخاب لوازم و روش میکاپ دچار اشتباهات آرایشی می شوند که نه تنها صورت آنها را زشت تر از معمول بلکه باعث بالاتر نشان دادن سن آنها نیز می شود. پس اکر می خواهید زمان میکاپ چهره ای جذاب تر داشته باشید نه زشت تر در این مقاله با سالن زیبایی آرامیس مد همراه شوید.

آموزش اساسی ترین نکات اشتباهات رایج آرایشی

گاهی اوقات زمان آرایش صورت این اشتباهات آنقدر کوچک هستند که افراد متوجه آن نمی شوند و سرسری از آنها می گذرند. اما نمی دانند همین اشتباهات چه تاثیر بسزایی در کم کردن زیبایی آنها دارند.

روش آرایش بدون اشتباه پوست خشک

روش آرایش بدون اشتباه پوست خشک

۱-میکاپ کردن پوست های خشک:

یکی از بزرگترین اشتباهات آرایشی که بسیار چهره افراد را نامطلوب نشان می دهد، انجام ارایش روی پوستی است که مرطوب نشده و خشک است. انجام آرایش روی پوست صورت خشک باعث می شود چهره شما نه تنها بالاتر از حد معمول نشان داده شود، صورتی خسته و پر از ترک را از شما نشان می دهد.

  • راهکار:

اگر شما جزو افرادی هستید که پوست خشک دارند حتما ابتدا قبل از میکاپ صورت تان را با آب شستشو داده و بعد از کرم مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

تنظیم درست نور برای آرایش درست

تنظیم درست نور برای آرایش درست

۲-نداشتن نور مناسب:

این را فراموش نکنید اولین گام برای یک آرایش صحیح، داشتن یک دید مناسب از صورت است. برای لین کار شما نیاز دارید در جایی باشید که یک نور طبیعی و کافی داشته باشد، همان اندازه که کم بودن نور باعث اشتباهات آرایشی شما می شود زیاد بودن نور هم آرایش شما را خراب می کند. شما در نو نامناسب نمی توانید رنگ ها و اندازه کردن آنها را با اجزاء صورتتان درست تشخیص دهید.

مناسب ترین راه های انتخاب رنگ ابرو

مناسب ترین راه های انتخاب رنگ ابرو

۳-رنگ ابروی بی ربط:

اگر قصد رنگ کردن ابرو هایتان را دارید از یک شخص حرفه ای بخواهید رنگ را برای شما انتخاب کند. اما اگر نمی خواهید به آرایشگاه مراجعه کنید و یا از کسی مشورت بگیرید، فراموش نگنید که انتخاب رنگ ابرو باید متناسب با رنگ پوست باشد.

  • انتخاب رنگ ابرو:

اگر رنگ پوست شما روشن است نباید از رنگ های روشن، بی رنگ و بلوند استفاده کنید. و برعکس اگر پوست تیره ای دارید نباید از رنگ های خیلی تیره با رنگ حجیم نباید استفاده کنید.

آرایش کردن درست لب ها بدون اشتباه

آرایش کردن درست لب ها بدون اشتباه

۴-کشیدن خط لب نامناسب:

برای مشاهده ادامه آموزش درست میکاپ کردن اینجا کلیک کنید.






مرجع:

http://aramismode.com/اشتباهات-آرایشی-آموزش-درست-میکاپ-کردن/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.