آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

کاهش خشکی پوست – مراقبت از پوست در مقابل سرما – سالن مدرن مراقبت از زیبایی آرامیس مد

اسکراب مناسب کاهش خشکی و رطوبت دهی پوست

کاهش خشکی پوست – مراقبت از پوست در مقابل سرما – سالن مدرن مراقبت از زیبایی آرامیس مد

کاهش خشکی پوست – تخصصی ترین مرکز و سالن مدرن مراقبت از زیبایی آرامیس مد در این مقاله برای شما دوستان روش های مراقبت از پوست در مقابل سرما را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال باطروات نگه داشتن پوست خود در مقابل سرما هستید، سالن زیبایی تخصصی پوست آرامیس مد مدرنیته ترین آرایشگاه در محله های اشرفی اصفهانی و صادقیه را گام به گام دنبال کنید تا بهترین راهنمایی های موجود در این زمینه را به ساده ترین شکل دریافت کنید.  

راهنمای جامع کاهش خشکی پوست صورت در فصول سرد

خشک شدن پوست صورت یکی از شایع ترین مشکلات پوستی در فصول سرد سال می باشد. به همین دلیل یادگیری روش های کاهش خشکی پوست بهترین راه برای مقابله با این مشکل می باشد. از آنجایی که اولین و مهمترین قدم برای داشتن صورت زیبا و جذاب داشتن پوستی شاداب و سالم می باشد، سالن زیبایی آرامیس ساده ترین و مهمترین اصول مراقبت از پوست در مقابل سرما را در این مطلب به شما دوستان ارائه می دهد.

مهمترین مراحل مراقبتی از پوست صورت در برابر سرما و خشکی:

خشک شدن پوست صورت یک اتفاق بسیار طبیعی و شایع در فصل های سرد سال می باشد، به طوری که حتی افرادی که به طور طبیعی پوستشان چرب است نیز دچار این مشکل می شوند. به همین دلیل یکی از دغدغه های افرادی که به دنبال سالم نگه داشتن و مراقت درست از پوست صورتشان هستند، کاهش خشکی پوست در فصل های پاییز و زمستان می باشد.

کاهش خشکی پوست صورت با شستشو

کاهش خشکی پوست صورت با شستشو

۱-پاکیزه نگه داشتن پوست از آلودگی:

امروزه به دلایل مختلف از جمله آلودگی هوا، استفاده بیشتر از لوازم آرایشی، مواد چرب، باکتری های موجود و گرد و غبار باعث می شود که افراد در طی روز صورت خود را چندین مرتبه شستشو دهند، اما از آنجایی که شستشو زیاد منجر به خشکی پوست می شود باید در فصول سرد سال حداکثر در طی شبانه روز دو مرتبه صورت شسته شود.

  • راهکار کمکی

تا جایی که ممکن است نباید بیشتر از دوبار صورت تان را با آب و صابون شستشو دهید، در صورت نیاز از پاک کننده هایی مثل شیر سرد استفاده کنید. شیر را با کمک پنبه روی پوستتان ماساژ دهید.

اسکراب مناسب کاهش خشکی و رطوبت دهی پوست

اسکراب مناسب کاهش خشکی و رطوبت دهی پوست

۲-کاربرد مرطوب کننده:

استفاده از مرطوب کننده برای کاهش خشکی پوست در مقابل سرما نه تنها برای افراد با پوست خشک بلکه به افرادی هم که دارای پوست معمولی هستند، به علت تحریکات پوستی ایجاد شده از سرما توصیه می شود.

  • مرطوب کننده مناسب:

برای مقابله با سرما شما نه تنها از مرطوب کننده های تولیدی که به صورت کرم در بازار هستن می توانید استفاده کنید، مرطوب کننده طبیعی و خانگی آنها مثل روغن های زیتون و بادام را می توانید استفاده کنید.

استفاده از اسکراب مناسب هوای سرد

استفاده از اسکراب مناسب هوای سرد

۳-اسکراب ها:

بیشتر افراد برای مراقبت و زیباسازی پوست صورتشان هروز از ماسک و انواع اسکراب استفاده می کنند. باید بدانید که استفاده هروزه از اسکراب ها در فصول سرد....

برای مشاهده ادامه آموزش مراقبت از پوست در مقابل سرما اینجا کلیک کنید.

 

 

مرجع:

 

http://aramismode.com/کاهش-خشکی-پوست-مراقبت-سرما-زیبایی/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.