آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

پاکسازی پوست – درمان لک های پوست – ماسک های طبیعی از بین برنده لک – سالن مراقب از پوست آرامیس مد

آموزش درمان لک های پوست با مواد طبیعی

پاکسازی پوست – درمان لک های پوست – ماسک های طبیعی از بین برنده لک – سالن مراقب از پوست آرامیس مد

درمان لک های پوستسالن مراقب از پوست آرامیس مد در این مطلب به شما دوستان ماسک های طبیعی از بین برنده لک را که در خانه می توانید تهیه کنید را معرفی می کند. پس اگر شما هم مانند سایر دوستان به دنبال مجرب ترین روش های طبیعی از بین بردن لک های تیره پوست تان هستید در این مقاله با آرایشگاه و مرکز مراقبت از پوست مو آرامیس مد مدرنیته ترین سالن زیبایی در محله های امیرآباد و گیشا همراه شوید. 

پاک سازی پوست – آموزش درمان لک های پوست با مواد طبیعی در خانه

یکی از مهمترین آیتم هایی که باعث کاهش زیبایی شما می شوند لک های تیره روی پوست می باشد. این لک ها بر اثر عوامل زیادی از جمله تابش نور آفتاب، بالا رفتن سن، استفاده از مواد شوینده و عوامل دیگر بر روی پوست شما پدیدار می شوند. در ادامه این مطلب آرایشگاه آرامیس مد آموزش درمان لک های پوست با مواد طبیعی در خانه را به شما دوستان ارائه می دهد.

پاکسازی پوست – روش های موثر از بین بردن لک های پوست

میل رسیدن به زیبایی کامل در بین همه افراد بخصوص خانم ها مشترک می باشد. اما آیتم های زیادی وجود دارند مه باعث کم شدن و از دست رفتن زیبایی شده و آن را به خطر می اندازند. یکی از این خطر ها که بر اثر عوامل طبیعی و غیر طبیعی ممکن است رخ دهد بوجود آمدن لکه های پوستی است. پس اگر به دنبال پوستی زیبا و بدون لک هستید با آرامیس مد همراه شوید.

ترکیب درمانی عسل و دارچین برای لک های پوست

ترکیب درمانی عسل و دارچین برای لک های پوست

۱-درمان اول: استفاده از ترکیب عسل و دارچین

برای تهیه این درمان لک های پوست خانگی شما ابتدا چند قطره عسل را با کمی دارچین ترکیب کنید. سپس ترکیب حاصل شده را روی لک های پوستی تان ماساژ دهید. اجازه دهید ترکیب تا چندساعت روی پوستتان بماند.

  • خواص ترکیب:

هر دوی این مواد دارای خواص روشن – سفید کنندگی و آنتی اکسیدان بودن را دارند. مدت زمان استفاده و درمان شدن لک ها با این روش کمی زمانبر است ولی نتیجه بخش و بدون عوارض می باشد.

درمان خانگی لکه های پوستی با لیمو

درمان خانگی لکه های پوستی با لیمو

۲-درمان دوم: استفاده از آب لیمو برای درمان لک های پوست

یکی از ماده های روشن و سفید کننده های طبیعی وموثر در درمان لک های پوست لیمو می باشد. خاصیت سفید کنندگی پوست لیمو کمک به از بین بردن لک های پوستی می کند.

  • روش مصرف و خواص:

آب لیمو علاوه بر روشن کردن پوست دارای آنتی اکسیدان می باشد که با بالا بردن کلاژن ها مرمت کننده پوست می باشد. برای استفاده از این خواص با استفاده از پنبه آب لیمو را روی لکه ها کشیده و به مدت یک ربع تا ۲۰ دقیقه صبر کنید و بعد شستشو دهید.

  • نکات مراقبتی:

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به آب لیمو حساسیت نشان می دهند هستید نباید از این درمان استفاده کنید. آب لیمو گاهی باعث خشکی پوست می شود پس بعد از مصرف صورت خود را به مرطوب کننده ها آغشته کنید.

آموزش درمان لک های پوست با مواد طبیعی

آموزش درمان لک های پوست با مواد طبیعی

۳-درمان سوم: استفاده از ژل آلوئه‌ورا برای درمان لک های پوست

یکی از ارزان ترین و موثرترین روش های درمان لک های پوست استفاده از....

برای مشاهده ادامه آموزش ماسک های طبیعی از بین برنده لک اینجا کلیک کنید.






http://aramismode.com/درمان-لک-پوست-ماسک-طبیعی/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.