آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

کاهش درد اپیلاسیون – چگونه از سوختگی تیغ جلوگیری کنیم؟

هزینه لیزر موهای زائد صورت

کاهش درد اپیلاسیون – چگونه از سوختگی تیغ جلوگیری کنیم؟

کاهش درد اپیلاسیون – اگر شما هم مانند سایر دوستان به دنبال پاسخ سوال این که چگونه از سوختگی تیغ جلوگیری کنیم؟، هستید با سالن زیبایی آرامیس مد بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران همراه شوید تا اساسی ترین راهنمایی ها در خصوص این موضوع را دریافت کنید. 

 

کاهش درد اپیلاسیون – آموزش جلوگیری و درمان سوختگی تیغ شامل ۲ روش:

  • ایجاد تغییر در عادات روزمرّه
  • درمان سوختگی ناشی از اصلاح با محصولات مربوطه

بی تردید چیزی آزاردهنده تر از سوختگی ناشی از تیغ زدن در یک اصلاح کامل و از تَه تراشیدن موها نیست، و این یک ناراحتی معمول است که بعد از اصلاح اتفاق می افتد. سوختگی تیغ ممکن است در هر قسمتی از بدن تان بروز کند، از صورت گرفته تا نواحی اطراف شرمگاه. اما روش هایی برای مقابله با این عارضه ی آزاردهنده و ناخوشایند وجود دارد. شما می توانید با تبعیت از گام هایی که در ادامه می آیند، آثار نامطلوب ناشی از تیغ زدن و سایر عوارض پوستی مرتبط با اصلاح را به حداقل برسانید.

روش اول: ایجاد تغییر در عادات روزمرّه

لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد

۱-از تیغ های نو استفاده کنید.

تیغ هایی که بارها مورد استفاده قرار گرفته اند، کٌند شده و در آن ها باکتری رشد می کند، دو مسأله ای که به طرزی چشمگیر، سوختگی ناشی از تیغ را حادتر می سازند. هر دو هفته یک بار و یا پس از ۵ نوبت اصلاح، از تیغ نو استفاده کرده و پس از هر نوبت، آن را تمیز کنید.

هزینه لیزر موهای زائد صورت هزینه لیزر موهای زائد صورت

۲- کاهش درد اپیلاسیون – در جهت صحیح اصلاح کنید.

کاهش درد اپیلاسیون- هم جهت با جهت رویش موها و با حرکاتی کوتاه، دقیق و حساب شده اصلاح کنید. اصلاح در جهت مخالف، شانس ایجاد زخم های ناشی از برخورد تیغ با موهای درون روییده، و شانس ایجاد خراش و تورم در پوست را بالا می برد. حرکات طولانی به هنگام کشیدن تیغ، باعث می شوند فرد با وارد کردن فشار زیاد روی پوست، میزان تماس تیغ با پوست را افزایش داده و احتمال ایجاد سوختگی تیغ را افزایش دهد.

وکس وکس

۳- کاهش درد اپیلاسیون – در شب اصلاح کنید.

اصلاح موهای بدن تان به هنگام صبح، به طور معمول استعمال برخی از محصولات را مقدم می دارد، به عنوان مثال مالیدن دئودورانت[۱] پس از اصلاح زیر بغل هایتان.

  • خطرات:

ممکن است در طول روز عرق کنید و در معرض باکتری ها و سموم موجود در هوا قرار بگیرید. ترکیب همه ی این عوامل به همراه صورت تازه اصلاح شده ی شما، تا حد زیادی احتمال ایجاد سوختگی ناشی از تیغ را افزایش می دهد.

  • فواید:

صرفاً با اقدام به اصلاح در شب و قبل از رفتن به رختخواب، جایی که ناحیه ی اصلاح شده به احتمال کم تری در معرض آلودگی است، از این امر (سوختگی تیغ) ممانعت به عمل آورید.

وکس صورت وکس صورت

۴-در حمام اصلاح کنید.

حتی زمانی که قبل از اصلاح، پوست تان را مرطوب می کنید، موهای شما زمان کافی برای نرم تر شدن و آماده شدن برای اصلاح راحت تر ندارند. ابتدا یک دوش داغ بگیرید و پس از چند دقیقه فاصله، اقدام به اصلاح کنید.

  • رطوبت:

بخار و رطوبت ناشی از دوش، موهای تان را نرم کرده و از بین بردن آن ها را تسهیل می کند. زیاد منتظر نمانید، چرا که ایجاد وقفه به مدت ۱۰ دقیقه و یا بیشتر، باعث می گردد پوست تان آماس کرده و پس از خشک و خنک شدن بدن تان هنوز قسمت هایی از موهای آن اصلاح نشده باقی بمانند.

وکس بدن

وکس بدن

۵-به طور مرتب تیغ اصلاح تان را تمیز کنید.

اگر اصلاح می کنید، اما پس از آن تیغ تان را نمی شویید، ممکن است شانس ابتلا به سوختگی ناشی از آن را افزایش دهید.

انباشتگی موها و سایر مواد در بین تیغه ها، شما را....

برای مشاهده ادامه آموزش جلوگیری از سوختگی تیغ اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/کاهش-درد-اپیلاسیون/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.