آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

وکس صورت وکس گردن – آموزش اصلاح صورت با دسته تیغ آرایشگری

اپیلاسیون آرامیس

وکس صورت وکس گردن – آموزش اصلاح صورت با دسته تیغ آرایشگری

وکس صورت وکس گردن اگر به دنبال آموزش اصلاح صورت با دسته تیغ آرایشگری هستید، تا بتوانید خودتان در منزل با استفاده از این دسته ریش خود را بتراشید و تمیز کنید با این مقاله که توسط سالن تخصصی اصلاح آرامیس مد مجرب ترین آرایشگاه در آتی ساز و ونک همراه شوید. بیشتر مردانی که از تیغ های دسته دار استفاده می کنند حتما خودشان را بریده اند. اما وقتی که در آن متبحر شوید (که تقریبا بعد از صد بار اصلاح رخ می دهد) شما قادر خواهید بود تا همواره به خود یک اصلاح بسیار بهتر از هر اصلاحی داشته باشید و باعث شوید تا بهتر به نظر برسید. 

 

وکس صورت وکس گردن چطور با یک دسته تیغ آرایشگری ریش هایمان را بتراشیم؟

وکس صورت . دسته تیغ آرایشگری یک تیغ اسلاح شده برای تراشیدن صورت است، که تا دهه ی ۱۹۵۰که پس از آن تیغ های امن تر به وجود آمدند به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گرفت. وقتی که در هنر زدن ریش صورت با تیغ دسته دار متبحر شدید، شما می توانید یک تراشیدن ریش بسیار صاف تر در مقایسه با متد های جدید داشته باشید. اگر چه که تراشیدن صورت با یک تیغ دسته دار خطرناک است و یادگرفتن آن بسیار طولانی می باشد. هنگامی که شما در حال یاد گرفتن آن هستید، کیقیت اصلاح های شما به طور ویژه ای در مقایسه با اصلاح هایتان با تیغ های یکبار مصرف بدتر می شود. شما احتمالا حداقل یکبار خود را خواهید برید با وجود هشدار های متکرری که مبنی بر آرام و با دقت کار کردن ما توصیه می کنیم.

وکس صورت قدم های آموزشی برای استفاده از دسته تیغ آرایشگری

وکس صورت

وکس صورت

۱-ریش خود را آماده کنید.

با یک دوش آب گرم گرفتن، یا با نگه داشتن یک حوله داغ بر روی صورت تان. اگر حوله ی داغ را انتخاب می کنید، حوله ای کوچک را در آب داغ خیس کرده و محکم به صورت خود بچسبانید تا حوله سرد شود. برای نتیجه ی بهتر این کار را دو بار تکرار کنید.

۲-تنظیم دما:

بعد از آماده کردن صورت تان برای اصلاح با دسته تیغ آرایشگری شیر آب را تا رسیدن به گرم ترین درجه حرارت ممکنش باز نگه دارید. یک لیوان بزرگ یا کاسه ای را با آب پر کنید و فرچه ی ریش تراشی خود را در آن قرار دهید تا کاملا خیس شود.

براشینگ مو

براشینگ مو

۳-تمیز کردن فرچه:

با فشار زیاد آب داخل فرچه ی ریش تراشی را خالی کنید و آبی که درون فرچه را پر کرده بود را دور بریزید. کف صابونی را با فرچه ی ریش تراشی درست کنید، که این کار را یا در کاسه انجام دهید یا خود فرچه ی ریش تراشی را به کف آغشته کرده و در روی صورت خود بکشید.

۴-مرطوب کردن:

شما می خواهید تا صورت خود را دقیقا قبل از کفی کردنش خیس کنید.

وکس صورت با شمع

وکس صورت با شمع

۵-استفاده از فرچه:

برای اصلاح با دسته تیغ آرایشگری سپس از فرچه استفاده کنید تا کف صابون یا کِرِم را در ناحیه ی مودار بزنید و فرچه را بر روی صورت تان بچرخانید تا کف صابون سفت شود.

آرایشگاه آرامیس

آرایشگاه آرامیس

۶-کف زدن:

کف صابون را با استفاده از فرچه ی ریش تراشی به صورت خود بزنید و فرچه را بر روی صورت حرکت بدهید. از یک حوله ی داغ استفاده کنید تا کف صابون های اضافی را پاک کنید و روغن و چربی سطح فولیکول پوست را از بین برده تا رطوبت توان نفوذ پیدا کنید.

۷-اتمام کف زدن:

کف زدن را با استفاده از فرچه خاتمه دهید تا صورت خود را سطحی غلیظ از کف فرا گیرد.

۸- وکس صورت – زمان انتظار:

بگزارید تا کف برای پنج دقیقه باقی بماند تا ریش ها سفت و زمخت شوند. اگر بعد از پنج دقیقه صابون ها خشک شدند دوباره کف و صابون بزنید. از یک حوله استفاده کنید، بگزارید به خوبی بنشیند سپس دوباره کف صابون بزنید که البته این مرحله اختیاری می باشد. مسِئله ی مهم این است که برای اصلاح با دسته تیغ آرایشگری یک سطح خوب و ضخیم از کف را بر روی ریش خود داشته باشید تا از صورت شما محافظت کرده و به تیغ برای تراشیدن کمک کند.

اپیلاسیون بدون درد

اپیلاسیون بدون درد

۹-هنگام تراشیدن ریش خود، صورت تان را بکشید.

ناحیه ای را که می خواهید ریش تراشی کنید یکشید تا صاف باشد وعمل ریش تراشی را بعد از اینکه که تیغ سفت شد انجام دهید.

اپیلاسیون آرامیس

اپیلاسیون آرامیس

۱۰-تیغ را با زاویه ی بیست درجه به صورت خود بزنید.

به خاطر داشته باشید که شما قرار نیست که صورت خود را برش بزنید، این کاری نیست که شما قصدش را دارید، شما مو ها را با نزدیک ترین فاصله ی ممکن با پوست خود که می توانید میبرید. شما می توانید این زاویه را با اجازه دادن این که دسته تیغ آرایشگری بر صورت تان بشیند و با صورت تراز شود به دست آورید و کم زاویه ی بیست تا سی درجه را به دست آورید. به خاطر داشته باشید تا فشار کمی را وارد کنید! این یک تیغ کارتریجی نیست و با این تیغ صورت تان به راحتی می برد.

قیمت اپیلاسیون

قیمت اپیلاسیون

۱۱-وکس گردن – شما با سه حرکت به صافی مطلوبی می رسید.

اگر می خواهید در وقت تان صرفه جویی کنید و.....

برای مشاهده ادامه آموزش استفاده از تیغ آرایشگری اینجا کلیک کنید.



مرجع:

http://aramismode.com/وکس-صورت-2/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.