آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

اپیلاسیون صورت – چگونه اصلاح صورت با دسته تیغ را انجام دهیم؟

براشینگ مو

اپیلاسیون صورت – چگونه اصلاح صورت با دسته تیغ را انجام دهیم؟

اپیلاسیون صورت – آرایشگاه تخصصی آرامیس مد در این مطلب کوتاه اما اجمالی پاسخ این سوال که چگونه اصلاح صورت با دسته تیغ را انجام دهیم؟ را به صورت کامل به شما دوستان ارائه می دهد. پس اگر به دنیال بهترین و ساده ترین راهنمایی ها در خصوص این مطلب هستید سالن زیبایی آرامیس مد تخصصی ترین مرکز آرایشی در فلکه اول صادقیه و فلکه دوم صادقیه را دننبال کنید 

 

اپیلاسیون صورت – آموزش گام به گام اصلاح صورت با دسته تیغ

اصلاح صورت با دسته تیغ شامل ۴ بخش:

  • سرهم بندی اجزای خودتراش
  • ایجاد یک روال عادی پیش از اصلاح
  • مسلط شدن در اصلاح
  • ایجاد یک روال پس از اصلاح

با افزایش سریع قیمت خودتراش ها و کارتریج ها، بسیاری از مردان در حال متمایل شدن به راه های ارزان تر و بهبود یافته ترِ اصلاح می باشند. اصلاح صورت با دسته تیغ درست همان گونه است: تیغه هایی مستقیم، ارزان و موثر. نسل جدیدی از مردان دارند به این مسئله پی می برند که برای دست یافتن به صورتی صاف و شفاف نیازی به خودتراش پنج تیغه نیست.

بخش اول: سرهم بندی اجزای دسته تیغ.

وکس بدن

وکس بدن

۱-شانه و سرپوش را از روی دسته باز کنید.

دسته تیغ های دو لبه از ۳ جزء تشکیل می شوند، سرپوش که تیغه ی خودتراش را می پوشاند، شانه که بین دسته و سرپوش جای می گیرد، و خود دسته که شما موقع اصلاح آن را در دست می گیرید. هنگامی که دسته را شٌل می کنید، سرپوش و شانه را در دست خود نگه دارید. با این کار، هر سه بخش خودتراش شما جدا خواهند شد.

اپیلاسیون غرب تهران

اپیلاسیون غرب تهران

۲- یک تیغ تیز را مابین سرپوش و شانه قرار دهید.

برای اصلاح صورت با دسته تیغ، یک تیغه ی خودتراش را مابین شانه و سرپوش قرار داده و مطمئن شوید که هر سه سوراخ تیغه، سرپوش و شانه در یک ردیف واقع شده اند.

  • از چه تیغه ای باید استفاده نمایید؟

تیغه ی انتخابی شما به احتمال زیاد به ریشتان بستگی دارد. ریش هایی که ضخیم ترند، اغلب تیغه های تیزتری را می طلبند. آن هایی که ریش نازک تری دارند، به این نتیجه می رسند که تیغ های کندتر شاید ایمن تر عمل می کنند، اگرچه به جای اینکه ریش را از ته بتراشند، فقط روی آن را می برند.

  • تیغ های ژاپنی:

تیغه های فیدر، ساخت ژاپن، از لحاظ تیزی مطابق با استاندارد صنعتی می باشند. اگر شما وقتتان را صرف اصلاح می کنید (و حتماً هم همین طور است)، این تیغه ها برای افراد سهل انگار و جدی به طور یکسان امکان از تَه تراشیدن صورت شان را فراهم خواهد کرد.

وکس صورت

وکس صورت

۳-آمادگی کامل:

تیغه ی خودتراش را با پیچ دادن همزمان دسته و سرپوش، در سر جای خود محکم نمایید. تیغه را سر جایش، مابین سرپوش و شانه محکم کنید، و حالا دیگر آماده ی اصلاح صورت با دسته تیغ می باشید.

بخش دوم: ایجاد یک رویه ی پیش از اصلاح

وکس

وکس

۱-اپیلاسیون صورت – دوش بگیرید:

اپیلاسیون صورت – قبل از اینکه اصلاح صورت با دسته تیغ را آغاز کنید، دوش گرفتن را در نظر داشته باشید. دوش گرفتن قبل از اصلاح کردن، گام مهمی است بسیاری از افراد سهل انگار آن را از یاد می برند و فقط برخی از افراد موفق به انجام آن می گردند. دوش گرفتن ریش هایتان را نرم و مرطوب کرده و فرآیند اصلاح صورت را که بعد از آن صورت می گیرد، تسهیل می کند، و خراش ها و بریدگی های کم تری تولید خواهد نمود.

اپیلاسیون آرامیس

اپیلاسیون آرامیس

۲-شستن با آب گرم و صابون:

صورت تان را با آب گرم و صابون بشویید و یا آن را بسایید. به مرور پوست مرده روی صورت تان انباشته می گردد. از بین بردن آن لایه ی پوست های مرده با شستشو و قبل از اقدام به اصلاح صورت که اغلب باید انجام گیرد، اگر همیشه ممکن نیست، نتیجه اش را در یک اصلاح بهتر نشان خواهد داد. ساییدن صورت خراش های کوچکی را به دنبال خواهد داشت، اما برای زدودن پوست های مرده بسیار موثر می باشد.

  • صابون گیلیسیرین:

بسیاری از مردان جهت رسیدن به یک اصلاح بهتر از صابون گلیسرین قبل از اصلاح صورت با دسته تیغ استفاده می کنند. صابون گلیسرین عملکرد خوبی هم جهت از بین بردن پوست های مرده و هم نرم کردن صورت دارد، بدون اینکه رطوبت پوست را به کلی از آن بگیرد.

قیمت اپیلاسیون

قیمت اپیلاسیون

۳-اپیلاسیون صورت – مقدار کمی کِرِم پیش اصلاح را روی روش هایتان بمالید.

اپیلاسیون صورت – کمی کِرِم پیش اصلاح (اغلب حاوی مقداری گلیسرین ذکرشده) ریش را هنگام آماده سازی سطح پوست برای تماس مکرر با تیغه، نرم می سازد.

  • لوسیون بچه:

برخی از مردان ترجیح می دهند برای پیش اصلاح خود از لوسیون بچه استفاده کنند. لوسیون بچه با ایجاد سطحی نرم که تیغه ی خودتراش بتواند به راحتی روی آن بلغزد و حرکت کند، باعث کاهش ضخم ها و خراش های ناشی از اصلاح می گردد.

سالن اپیلاسیون

سالن اپیلاسیون

۴-مقداری آب را درون سینک روشویی خود بریزید.

آب گرم احساس.....

برای مشاهده ادامه آموزش اصلاح صورت با دسته تیغ اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/اپیلاسیون-صورت/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.