آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آموزش روش های تخصصی نرم کردن پوست با لایه برداری – خدمات زیبایی پوست آرامیس مد

زیبا سازی پوست صورت غرب تهران

آموزش روش های تخصصی نرم کردن پوست با لایه برداری – خدمات زیبایی پوست آرامیس مد

آیا با روش های تخصصی نرم کردن پوست با لایه برداری آشنا هستید؟، آیا می دانید مجرب ترین راه های زیباسازی پوست از طریق لایه برداری کدام هستند؟، اگر می خواهید با جدیدترین و ساده ترین روش های جوان سازی پوست آشنا شوید این مقاله را با خدمات زیبایی پوست آرامیس مد مدرنیته ترین سالن در شمال تهران و غرب تهران همراه شوید. 

 

چگونه برای نرم کردن پوست، لایه برداری کنیم

برای نرم کردن پوست با استفاده از لایه برداری دو روش داریم:

۱-لایه برداری مکانیکی

۲-لایه برداری شیمیایی

روش اول: لایه برداری مکانیکی

لایه برداری پوست غرب تهران

لایه برداری پوست غرب تهران

۱-حمام کنید یا یک دوش بگیرید.

هرچند که این کار فی نفسه بخشی از فرایند لایه برداری محسوب نمی شود، فرو بردن بدن در آب گرم منافذ پوست شما را باز خواهد کرد، و پوست شما استعداد بسیار بیشتری برای تمیز شدن خواهد داشت. همچنین این کار برای انجام لایه برداری و نرم کردن پوست در حمام کمک می کند، چراکه شما یک منبع آماده از آب گرم نیاز دارید و جایی برای شستن لایه های مرده پوست که قبلا پاک شده است. از یک ماده شوینده بدون عطر و مساعد پوست برای حمام استفاده کنید و اجازه دهید حداقل ۱۵ دقیقه بر روی پوست تان بماند تا آن را نرم کند (خیس خوردن). وقتی سطح پوست کمی “تغییر شکل” نشان دهد این کار کافی است. سعی کنید “پوست مرده” را با مالش دست خود حذف کنید. این کار به خصوص در پا، انگشتان پا و پاشنه به خوبی جواب خواهد داد.

پاکسازی پوست غرب تهران

پاکسازی پوست غرب تهران

۲-یک اسفنج دارای بافت بردارید تا پوست تان را بشویید.

این کار به پوست تان کمک خواهد کرد تا با مالش قسمت های اضافی پوست را شسته و پوستی نرم تر و پاک تر از قبل داشته باشید. توصیه می شود یک اسفنج آماده برای استفاده در دسترستان باشد تا بالافاصله پس از به پایان رساندن دوش خود از آن استفاده کنید. اسفنج باید کمی احساس زبری برای پوست داشته باشد، اما اگر سایندگی آن به درجه ای از درد رسید، یک لیف لایه برداری، نرم تر و جایگزین مناسبی است.

  • لیف:

لایه برداری همچنین می تواند با یک لیف زبر انجام شود.

  • بورس مو:

یک بورس موی زبر طبیعی، جایگزین مناسبی است، به خصوص در هنگام لایه برداری و شستشو پشت، دست ها و پاها.

  • لیف خانگی:

اگر از آن نوع افرادی هستید که همه کارهایتان را سعی می کنید خودتان انجام دهید، می توانید یک لیف خانگی مخصوص این کار را خودتان درست کنید.

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست

۳- به آرامی بدن خود را با اسفنج را مالش دهید.

نرم کردن پوست و لایه برداری را از مچ پا شروع کنید و به سمت بالا ادامه دهید. اسفنج را در حرکت های کوچک دایره ای بر روی پوست خود بکشید. اسفنج را به قدری فشار دهید که بافت خشن آن را بر روی پوست خود احساس کنید. به این ترتیب، لایه های سطحی پوست مرده با مالش از پوست حذف خواهند شد. توصیه می شود از مچ پا شروع کنید زیرا گردش خون مثبت را در طول فرایند لایه برداری آسان می کند.

  • نقاط مهم برای لایه برداری:

اگر شما تمام بدن خود را لایه برداری می کنید، مطمئن شوید که به پاشنه، آرنج، و زانوی خود توجه بیشتری میکنید. آنها معمولا ازجمله خشک ترین بخش هایی از پوست هستند و باید توجه بیشتری به آنها کرد.

زیبا سازی پوست صورت غرب تهران

زیبا سازی پوست صورت غرب تهران

۴- به لایه برداری کل بدنتان ماسه مرطوب اضافه کنید.

اگر با پای برهنه بر روی ساحل قدم زده باشید، ممکن است متوجه شده باشید که قسمت سخت پوست پایتان نرم شده است. دانه های ماسه یک لایه بردار طبیعی هستند و بافت دانه ای آنها برای زدودن قسمت های اضافی پوست و نرم کردن پوست به خوبی مناسب است.

  • یک فنجان ماسه تهیه نمایید.

آن را با آب نرم کرده و بر بدن خود بمالید. اگر چه شما می توانید یک اسکراب یا لوسیون را به ماسه اضافه کنید ولی می توانید با یک کیسه یا لیف، شکل نرم و قابل انعطاف پذیری از ماسه درست کنید و به این ترتیب، یک راه لذت بخش و آرامش بخش تر برای لایه برداری مکانیکی ایجاد کنید.

  • از قبل مطلع باشید:

استفاده از شن و ماسه در حمام می تواند باعث به هم ریختگی بیشتری نسبت به لایه بردارهای معمول شود. اگر چه توصیه می شود حداقل یک بار این کار را امتحان کنید، ولی اگر زمان اضافه بر زمان معمول که برای یک تمیزکاری اختصاص می دهید، ندارید این کار ممکن است بهترین اقدام برای انجام نباشد. شسته شدن ماسه به سمت تخلیه، اگر به دفعات اتفاق بیافتد، می تواند لوله ها را به طور کامل از بین ببرد.

  • استفاده از ماسه:

اگر از ماسه استفاده می کنید، این ماسه باید تمیز شود، حتی بایستی کاملا سفید شود، چرا که ماسه از فضای باز آورده می شود و می تواند باکتری هایی را به بدن انتقال دهد و در صورت استفاده از آن جهت لایه برداری، ممکن است ضرر آن بیش از سود آن باشد. ماسه های دانه ریز را انتخاب کنید، نه دانه درشت، چرا که دانه های کوچکتر حالت ملایم تری برای پوست دارند. بر روی قسمت های سخت تر پوست بازوها و پاها تمرکز کنید، چرا که ماسه می تواند شدت بیشتری نسبت به پاک کننده های لایه بردار داشته باشد.

سفید کردن پوست غرب تهران

سفید کردن پوست غرب تهران

۵-با آب گرم شستشو کنید.

شستشوی بدن، یک راه آرامش بخش و موثر برای به پایان رساندن کار لایه برداری و نرم کردن پوست است. هر چند که توصیه می شود این روند را حداقل سه بار در هفته تکرار کنید، شما باید به نرمی پوست در هر لحظه توجه کنید.

  • مرطوب کننده:

استفاده از یک مرطوب کننده و یا روغن کرچک بعد از شستشو، حتی پس از یک لایه برداری اندک “مکانیکی” هم، به پوست شما کمک خواهد کرد که رطوبت را بهتر حفظ کند.

روش دوم : لایه برداری شیمیایی

لایه برداری

لایه برداری

۱-در فروشگاه به دنبال....

برای مشاهده ادامه آموزش نرم کردن پوست با لایه برداری اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-روش-تخصصی-نرم-پوست-لایه-برداری/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.