آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

مرکز پاکسازی پوست آرامیس مد – چگونه برای داشتن پوست صاف و لطیف لایه برداری کنیم؟

سفید کردن پوست غرب تهران

مرکز پاکسازی پوست آرامیس مد – چگونه برای داشتن پوست صاف و لطیف لایه برداری کنیم؟

پاکسازی پوست. اگر شما دوستان هم به دنبال پاسخ این سوال که چگونه برای داشتن پوستی صاف و لطیف لایه برداری کنیم؟، هستید در این مقاله با مرکز پاکسازی پوست آرامیس مد تخصصی ترین سالن زیبا سازی پوست در ونک و گیشا همراه شوید. 

 

پاک سازی پوست آموزش گام به گام لایه برداری برای رسیدن به پوست صاف و لطیف:

پاکسازی پوست – لکه ها، خال های تیره و جوش های سرسیاه همگی می توانند آزاردهنده باشند. همچنین اگر پوست شما در جای جای بدن تان دارای چین و چروک باشد، باعث آزارتان خواهد شد. اگرچه بررسی ما محدود است، اما برخی از افراد معتقدند که لایه برداری می تواند باعث از بین رفتن چین و چروک های و رسیدن به پوست صاف و لطیف گردد. اگر با لکه های پوست تان درگیر هستید، انجام این کار (لایه برداری) شاید خالی از لطف نباشد. یک روش لایه برداری را که با آن راحت هستید، انتخاب کرده و حداقل یک بار در روز آن را انجام دهید. ببینید آیا متوجه بهبودی در پوست خود می شوید؟ همچنین می توانید برای بهتر شدن ظاهر سرتاسریِ پوست تان، گام های دیگری هم بردارید؛ گام هایی نظیر نوشیدن آب بیشتر.

بخش اول: انتخاب روشی برای لایه برداری

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست

۱-جوانب مثبت لایه بردارهای شیمیایی را در نظر بگیرید.

لایه بردارهای شیمیایی حاوی اسیدهایی چون گلیکولیک اسید، آلفا هیدروکسی اسید، و موادی مانند آنزیم ها هستند که در عنبه و آناناس یافت می شوند. استفاده از این محصولات آسان است. صرفاً باید آن ها را بمالید و بعد آن ها خودشان پوست های مٌرده را از بین خواهند برد.

  • مزیت مهم:

یک مزیت دیگر روش های درمانی شیمیایی کم کاربر بودن آن هاست. بیشتر عوامل لابرداری طبیعی نیاز به ساییده شدن بر روی پوست دارند.

  • واکنش:

چنانچه پوست حساسی دارید، ممکن است در برابر مواد شیمیایی واکنش نشان دهد. اگر یک لایه بردار شیمیایی را انتخاب کرده اید، مراقب واکنش آلرژیک پوست تان باشید.

تاثیر ورزش روی پوست

تاثیر ورزش روی پوست

۲- پاکسازی پوست . سعی کنید از یک اسکراب استفاده نمایید.

وقتی پای درست کردن پوست صاف و لطیف به میان می آید، بسیاری از افراد اسکراب ها را ترجیح می دهند. می توانید نواحی به خصوصی را روی پوست تان هدف بگیرید که ناهمگون و ناهموار هستند.

  • ابزار:

با داشتن یک اسکراب، شما ابزاری را خواهید داشت که از آن برای ساییدن یک ماده ی لایه بردار روی بدن تان استفاده می کنید. می توانید از یک سنگ پا، یک بٌرٌس لایه برداری، دستکش های مخصوص ساییدن، یک لیف و یا هر وسیله ی دیگری که سطحی خشن داشته باشد، استفاده کنید.

  • ماده دانه دار:

به منظور لایه برداری، شما معمولاً به ماده ای دانه دار نیاز دارید. ژل های لایه برداری در بسیاری از فروشگاه های محصولات زیبایی و دارو خانه ها به فروش می رسند. این دسته از اسکراب ها دارای بافت سخت و خشن می باشند و وقتی که روی پوست قرار داده شوند، به از بین بردن سلول های مرده ی پوست کمک خواهند کرد.

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست

۳-ابزار تان را انتخاب کنید.

به منظور لایه برداری، شما معمولاً به یک برس یا اسفنج نیاز خواهید داشت. ابزار مورد نیازتان را قبل از شروع به کار لایه برداری برا ی رسیدن به پوست صاف و لطیف انتخاب نمایید.

  • پاکسازی پوست – انتخاب بورس برقی یا دستی:

برس های برقی با انرژی باتری کار کرده و به گونه ای عمل می کنند که باعث کنده شدن سلول های مرده ی پوست و از بین رفتن چربی و چرک پوست می شوند. با این حال، این برس ها می توانند گران تر و پرهزینه تر باشند، و شما می توانید برای لایه برداری دستی از یک برس معمولی استفاده کرده و برای مدت طولانی عمل ساییدن را با شدت کافی انجام دهید.

  • پارچه سنباده یا اسفنجی:

این پارچه ها را روی پوست تان می کشید و سلول های مرده ی پوست تان را کنده و چرک آن را آزاد می کنید. اگر پوست سخت تری دارید، یک پارچه ی سنباده می تواند گزینه ی بهتری باشد.

تاثیر آرایش روی پوست

تاثیر آرایش روی پوست

۴-درباره ی لایه بردار های خانگی رایج بدانید.

بسیاری از افراد مخالف استفاده از لایه بردار های شیمیایی فروشگاهی هستند. این لایه بردار ها اغلب حاوی ذرات میکروسکوپی می باشند که تولید آلودگی توسط آن ها ثابت شده است. اگر به دنبال محصولات طبیعی تر برای پوست صاف و لطیف هستید، تهیه ی یک لایه بردار را با استفاده از مواد اولیه ی خانگی مدنظر داشته باشید.

  • دانه ها:

در اصل، تمام آنچه شما به آن نیاز دارید، یک محصول خانگی حاوی ذرات دانه مانند، برای مالیدن روی پوست تان است. نمک، شکر، آرد جوی دوسر و جوش شیرین همگی موادی هستند که در تهیه ی لایه بردار های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. شاید جوش شیرین بهترین گزینه برای تغیی رنگ پوست باشد، همان طور که بسیاری از افراد بر این باورند که جوش شیرین ماده ای قوی برای سفید کردن پوست و محو کردن لکه های پوستی است.

  • استفاده از جوش شیرین:

هنگام کار با جوش شیرین برای تهیه ی لایه بردار، فقط کافی است مقداری آب را با آن مخلوط کنید، تا اینکه به شکل خمیری خشن درآید. حالا می توانید این ماده را روی پوست خود بمالید.

  • تهیه خمیر:

چنانچه جوش شیرین برایتان کارایی نداشت، تهیه ی خمیر را با استفاده از نمک، شکر، آرد جوی دوسر و یا دیگر محصولات خانگی که حاوی ذرات دانه مانند باشند، انجام دهید.

بخش دوم: لایه برداری پوست به طور منظم

سفید کردن پوست غرب تهران

سفید کردن پوست غرب تهران

۱-حداقل روزانه یک بار لایه برداری کنید.

این کار، دست یابی به نتایج مطلوب برای رسیدن به ....

برای مشاهده ادامه آموزش پوست صاف و لطیف با لایه برداری اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/پاکسازی-پوست-2/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.