آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

سالن تخصصی آرایش عروس آرامیس مد – راه و روش های ساده برای آرایش پوست های خاورمیانه ای

آرایشگاه میکاپ

سالن تخصصی آرایش عروس آرامیس مد – راه و روش های ساده برای آرایش پوست های خاورمیانه ای

آرایش عروس . در این مقاله کوتاه و اجمالی سالن تخصصی میکاپ آرامیس مد مدرنیته ترین آرایشگاه در بلوار مرزداران و پونک قصد دارد راه و روش های ساده برای آرایش پوست های خاورمیانه ای را به شما دوستان ارائه می دهد. پس اگر به دنبال یک میکاپ عالی و راحت هستید گام به گام در این مقاله با آرامیس مد همراه شوید. 

 

آرایش عروس طریقه ی آرایش پوست های خاورمیانه ای

به هنگام انتخاب سایه ها و نوع ترکیب مواد آرایشی، در نظر گرفتن رنگ پوست افراد و نژاد آنها حائز اهمّیّت می باشد. انتخاب درست مواد آرایشی بویژه برای آرایش پوست های خاورمیانه ای ممکن است مشکل باشد، چرا که پوست های خاور میانه ای از تنوع رنگ زیادی برخوردارند.

چگونگی تعیین مواد و رنگ های مناسب برای پوست خاورمیانه ای:

زیبا سازی پوست صورت غرب تهران

زیبا سازی پوست صورت غرب تهران

۱-آرایش عروس – رنگ پوست خود و ته رنگ آن را تعیین نمائید:

پوست های خاور میانه ای کِرِم روشن تا قهوه ای تیره بوده و ممکن است ته رنگ سرد یا گرم داشته باشند. برای تشخیص ته رنگ پوست خود ببینید با پوشیدن لباس های سفید بهتر دیده می شوید یا کِرِم و یا زیور آلات نقره بیشتر به شما می آید یا طلا. اگر لباس های کِرِم رنگ یا زیورآلات طلا را ترجیح می دهید در آن صورت صاحب ته رنگ گرم، زرد با با پایه ی سبزه می باشید.

پاکسازی پوست غرب تهران

پاکسازی پوست غرب تهران

۲-انتخاب کرم پودر مناسب:

با به یاد داشتن رنگ پوست خود و ته رنگ آن، کرم پودر خود را به دقّت انتخاب نمائید. اگر تنها با حدس زدن بخواهید رنگ کرم پودر خود را تعیین کنید، در آن صورت در قسمت های تیره تر پوست دچار سردرگمی خواهید شد، چرا که این قسمت های تیره تر موجب گرم تر دیده شدن چهره ی شما خواهند شد. کرم پودر های بسیار کمرنگ بویژه در پوست های تیره باعث مصنوعی و ناخوشایند دیده شدن چهره می گردد.

  • چهره ی تیره:

سعی کنید از بکار بردن کرم پودر های حاوی تیتانیوم دی اکسید (یک نوع ضد آفتاب که باعث می شود پوست های تیره به ویژه در عکس خاکستری به نظر برسند) خودداری نمائید. در شرایطی که در مورد انتخاب درست سایه ی خود اطمینان ندارید، کرم پودر هایی مثل Revlon Custom Creations به شما این امکان را می دهند تا سایه ی شما با آرایش تان هماهنگی مناسب تری داشته باشد. نیازی به استفاده از پن کیک نیست، ولی در صورت استفاده به کنترل درخشش پوست های چرب کمک نموده و موجب دوام بیشتر آرایش می شود.

کانتورینگ (حجیم سازی چهره)

کانتورینگ (حجیم سازی چهره)

۳-پوشاندن لک ها:

برای پوشاندن لک های تیره پوست های خاور میانه ای یک کانسیلر مناسب تهیّه نمائید. بسیاری از زنان خاور میانه از لک های زیر چشم و اطراف لب ها اظهار نارضایتی دارند. در کنار کانسیلر مورد نیاز برای پوشاندن محلّ زخم یا جوش، برای این مناطق پوست نیز باید یک کانسیلر جدا استفاده نمائید. کانسیلر محّل زخم یا جوش باید رقیق تر بوده و با رنگ چهره ی شما هماهنگی داشته باشد ولی کانسیلر لک های تیره باید غلیظ تر، کرم رنگ تر و اندکی روشن تر از پوست تان باشد. برای اجتناب از چند رنگ دیده شدن پوست تان، کانسیلر را قبل از کرم پودر استفاده کنید.

براشینگ ابرو

براشینگ ابرو

۴-تمییز کردن ابرو:

ابروهای خود را هر روز تمیز و خط ابروی تان را مشخص نمائید. ابرو ها یکی از مشخصه های بسیار مهمّ چهره بوده و به طور منظم باید شکل داده شوند. به هنگام آرایش، ابرو ها را با برس ابرو مرتّب نموده و در صورت تمایل برای پُر تر دیده شدن آنها، از مداد ابرو استفاده کنید. برخی از زنان خاور میانه دارای ابرو های کم پشتی هستند و با کشیدن مداد به پُر تر دیده شدن آن کمک می نمایند، ولی دقّت داشته باشید که “مداد کشیدن بیش اندازه” موجب می شود ابرو هایتان غیر طبیعی به نظر برسند.

آرایشگاه میکاپ

آرایشگاه میکاپ

۵-خط چشم و ریمل بسیار مهّم می باشند:

با افزایش سنّ بانوان، چشم هایشان ممکن است کم کم خسته و بی حال به نظر برسد. این مسئله بویژه برای پوست های خاور میانه ای بسیار نگران کننده می باشد. بطور کلّی در این قبیل موارد از خط چشم یا ریمل سیاه یا قهوه ای مایل به سیاه استفاده کنید. برای تیره تر به نظر رسیدن ابرو و مژه هایتان از....

برای مشاهده ادامه آموزش ارایش خاورمیانه ای اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/آرایش-عروس-2/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.