اپیلاسیون تهران چگونه موهای زائد کمر و شانه‌های خود را اصلاح کنیم؟

مرکز تخصصی اپیلاسیون تهران. شما یک کمر پرمو دارید و می خواهید اصلاح موهای زائد کمر و شانه کنید. امکان اینکه پشت خود را اصلاح کنید هست، اگر چه شما به زمان زیادی نیاز خواهید داشت و بایستی بسیار مراقب باشید تا خودتان را نبرید. با کمک گرفتن از یک شخص دیگر یا مراجعه به یک سالن مو و پرداخت هزینه آن، این کارمی تواند بسیار آسان تر شود. این مطلب را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه موهای پشت خود را اصلاح کنید!

روش اول: اصلاح موهای پشت خودتان

اپیلاسیون شهرک غرب اپیلاسیون شهرک غرب

۱-بسیار مراقب باشید.

این کار شدنی، اما دشوار است. اگر شما بدون هرگونه کمک پشت خودتان را اصلاح می کنید، ممکن است برای دسترسی به کل بخش های بدن کار سختی را پیش رو داشته باشید. ممکن است مجبور به اصلاح در زوایای عجیب و غریبی شوید، که می تواند خطر بریدن پوستتان را افزایش دهد. شما ممکن است دید کاملی از بخشی که می خواهید اصلاح کنید، نداشته باشید و ممکن است به راحتی نتوانید تشخیص دهید، که یک قسمت را فراموش کرده اید، اصلاح کنید. پیدا کردن شخص دیگری برای انجام این کار را در نظر بگیرید: احتمالا همسرتان یا یک شخص حرفه ای.

  • برای این کار از ایمن ترین تیغ ممکن استفاده کنید:

اپیلاسیون شهرک غرب – یک تیغ صورت تراشی با تیغه های متعدد، و بصورت ایده آل یک تیغ صورت تراشی که با ویژگی های ایمن ساخته شده است را برای اصلاح موهای زائد کمر و شانه انتخاب کنید. یک ماشین ریش تراش برقی می تواند برای پشت تان از یک تیغ صورت تراشی دستی ارزان قیمت، بهتر باشد.

  • استفاده از حوله:

یک حوله را برای مورد احتمالی بریدن خودتان، دم دست نگه دارید. اگر شما قسمتی از پوست پشت تان را هنگام اصلاح بریدید، احتمالا خونریزی زیادی نخواهد داشت، اما دردناک خواهد بود. در صورت اشتباه در اصلاح از حوله برای پاک کردن لکه خون استفاده کنید.

اپیلاسیون غرب تهران اپیلاسیون غرب تهران

۲-از پیش برنامه ریزی کنید.

زمان زیادی را برای انجام درست کار اختصاص دهید. یک محیط خصوصی، با روشنایی خوب و آسان برای تمیز کردن انتخاب نمایید. یک حمام برای این کار ایده آل است، یک فضای روشن با یک آینه، آب و یک کف کاشی.

  • وسایل اپیلاسیون را را آماده کنید:

اطمینان حاصل کنید که شما مقدار زیادی آب و خمیر اصلاح در دسترس داشته باشید تا فرآیند اصلاح پشت تان آسانتر باشد.

  • استفادهاز لایه بردار:

از یک خمیر اصلاح یا ژل دوش که شامل مواد تشکیل دهنده لایه برداری است استفاده کنید. این می تواند شما را از موی زیرپوستی و سوختگی ریش تراش ایمن نگه دارد.

  • عجله نکنید:

اگر با عجله این کار را انجام دهید به احتمال زیاد اشتباه خواهید کرد. که این نه تنها می تواند لغزشی دردناک و شرم آور باشد، بلکه می تواند شما را در خطر ابتلا به عفونت نیز قرار دهد.

قیمت اپیلاسیون قیمت اپیلاسیون

۳-از یک آینه استفاده کنید.

اگر می خواهید خودتان موهای پشت تان را اصلاح کنید، باید اطمینان حاصل کنید که می توانید کل بخشی که می خواهید بر روی آن کار کنید، برایتان قابل مشاهده باشد. از یک آینه تمیز بزرگ استفاده کنید و سعی کنید زاویه ای به آن بدهید که یک دید واضح و روشن از پشت خود داشته باشید. در صورت امکان، از دو آینه استفاده کنید. استفاده از یک آینه دستی جهت تمرکز بر روی بخش هایی خاص در هنگام اصلاح را در نظر بگیرید.

  • کاربرد آینه:

یک آینه نه تنها روند اصلاح را بسیار امن تر می کند، بلکه به شما کمک خواهد کرد تا بدانید کار اصلاح موهای زائد کمر و شانه به پایان رسیده است. شما ممکن است نیاز داشته باشید آینه را بسیار بی حرکت و بسیار نزدیک به خود نگه دارید تا بتوانید بگویید “یک بخش را فراموش کرده ام”

اپیلاسیون آرامیس اپیلاسیون آرامیس

۴-از یک دسته توسعه دهنده تیغ استفاده کنید.

محصولاتی وجود دارند که به طور خاص طراحی شده اند تا به شما برای اصلاح پشت تان کمک کنند. این دسته بلند اضافه، تیغ شما را نگه خواهد داشت و به طور قابل توجهی دسترسی را به پشت تان افزایش خواهد داد. قبل از خرید این محصولات درباره آنها تحقیق کنید. تصمیم بگیرید که آیا این همان چیزی است که شما به واقع بارها و بارها استفاده خواهید کرد یا نه.

مرکز اپیلاسیون تهران مرکز اپیلاسیون تهران

۵-آرام کار کنید.

وقت بگذارید و از مقدار زیادی.............

برای مشاهده ادامه آموزش اصلاح مو زائد کمر اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/سالن-تخصصی-اپیلاسیون-آرامیس-مد-آموز/