آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

قرینه کردن ابرو هاشور ابرو – آموزش مرحله به مرحله کشیدن ابرو

ابرو کار حرفه ای در غرب تهران

قرینه کردن ابرو هاشور ابرو – آموزش مرحله به مرحله کشیدن ابرو

قرینه کردن ابرو هاشور ابرو . در این مقاله سالن زیبایی آرامیس مد بهترین آرایشگاه برای ابرو در غرب تهران محله سعادت آباد و امیر آباد برای شما همراهان عزیز آموزش مرحله به مرحله کشیدن ابرو را ارائه می دهد. ابروها به صورت شکل می دهند و برای نشان دادن احساسات ما بسیار ضروری هستند، به همین علت تغییر رنگ و حالت آنها می تواند در ظاهر یک شخص بسیار تاثیر گذار باشد. 

 

هاشور ابرو – روش های مختلف چگونه کشیدن ابرو در خانه

افراد به دلایل گوناگون مایل به کشیدن ابرو هایشان هستند، بعضی از افراد احساس خوشایندی نسبت به حالت ابرو های خود ندارند، و یا احساس می کنند که ابرو هایشان به سختی دیده می شود، گاهی هم افراد پس از، از دست دادن موهای ابروی خود به علت بیماری، مایل اند تا مانند گذشته به نظر برسند. به هر حال، به هر دلیلی که مایل به کشیدن ابرو های خود باشید ، روش های مختلفی برای این کار وجود دارد.

روش اول: به وجود آوردن ابرو به وسیله ی قلم زدن

آرایشگاه خوب برای ابرو در سعادت آباد آرایشگاه خوب برای ابرو در سعادت آباد

۱- زمینه ی نقاشی خود را آماد کنید.

قبل از هرگونه آرایش، صورت شما باید تمیز، مرطوب وسپس خشک شود. اگر می خواهید کل صورت تان را آرایش کنید، مطمئن شوید که مراحل زیر را قبل از شروع کردن کشیدن ابرو ها، انجام داده اید.

  • با یک پرایمر آرایش شروع کنید ، پرایمر از لکه شدن آرایش تان جلو گیری می کند و دوام آن را بر روی صورت تان بیشتر می کند. این مرحله زمانی که مایل اید بر روی پوست بدون مو، ابروی طبیعی بکشید، بسیار دارای اهمیت است.
  • به وسیله ی یک اسفنج یک لایه کرم پایه بر روی صورت خود بکشید، سپس هرگونه مشکل پوستی که مایل به پنهان کردن آن هستید را با کانسولر پوشش داده و آن را به وسیله ی اسفنج یا نوک انگشتانتان محو کنید.
  • بسیاری از افراد تنها از رنگ برنز یا تنها از سرخ استفاده می کنند، اما اگر از هردوی این رنگ ها استفاده می کنید از برنز شروع کنید. زمانی که تمامی این کار ها را کردید می توانید شروع به کشیدن کنید.
نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:08

۲-پودر مات کننده را بر ناحیه ی ابرو های خود بمالید.

این پودر باعث بهتر نشستن کرم زمینه و کانسولر بر روی پوست شما می شود، و همچنین باعث می شود که پوست تان خوب و خشک باشد. اگر در هنگامی که ابروهای خود را می کشید پوست تان دارای چربی و رطوبت بیش از اندازه باشد، ممکن است باعث بهم خورد رنگ استفاده شده برای کشیدن ابروها شود.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:07

۳-رنگ قهوه ای و سیاه سایه چشم را با هم مخلوط کنید.

رنگ قهوه ای و سیاه سایه چشم را با هم مخلوط کنید تا نزدیک ترین رنگ ممکن به موهایتان حاصل شود. از این مخلوط برای کشیدن زمینه ی ابروهایتان استفاده می کنید، ترکیب سیاه به همراه یک یا چند توناژ قهوه ای، طبیعی ترین نتیجه ممکن را در پی خواهد داشت. مقداری پودر سیاه به همراه مخلوطی از قهوه ای روشن سایه شما را روشن تر و طبیعی تر به نظر می رساند، همچنین رنگ قهوه ای از زنندگی و به چشم آمدن رنگ سیاه تنها به شدت می کاهد.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:08

۴- کشیدن زمینه با استفاده از مخلوط.

با مخلوط سایه های چشم، زمینه ی ابرو ها را بکشید. از یک قلم آرایش کوچک و سرخ هم استفاده کنید، تا زمینه ی کشیدن ابرو را به وسیله ی آن رسم کنید. از برآمدگی ابرویتان به عنوان راهنما برای کشیدن حالت ابروی خود استفاده کنید، اگر ابرویتان را با فاصله ی زیادی از برآمدگی ابروی خود بکشید ظاهر غیر طبیعی پیدا می کند. به هر حال قبل از انتخاب بهترین نوع ابرو برای خود، می توانید انواع حالت های ابرو را امتحان کنید.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:06

۵- استفاده از قلم آرایشی.

اگر قلم آرایشی که به اندازه ی کافی کوچک باشد در دسترستان نیست، می توانید به جای آن از یک گوش پاک کن استفاده کنید. از یک مداد برای کشیدن تارهای مو استفاده کنید. از یک مداد سیاه یا قهوه ای که به خوبی تراشیده و تیز شده است، استفاده کنید. خط های کوچکی را از پایین ابرو و در خلاف جهت بینی خود بکشید، کشیدن ابرو و چند تار موی غیر هم جهت با ابروهایتان می تواند باعث بشود تا ابروهای شما طبیعی تر و زیبا تر به نظر برسند.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:08

۶-استفاده از تثبیت کننده:

مقداری تثبیت کننده ی آرایش و یا پوشش دهنده ی آرایش را بر روی ابروهای جدیدتان بمالید. این کار از بهم ریختن و خراب شدن ابروهایتان برای ۲۴ ساعت جلوگیری می کند. اگر حس می کنید که ثابت کننده ی آرایش (جلا آرایش) بیش از اندازه ابروهایتان را براق می کند، دوباره مقداری از پودر مات کننده را بر روی ابرویتان بپاشید تا برق آن را بگیرد.

روش دوم: مشخص کردن...........

برای مشاهده ادامه آموزش کشیدن ابرو اینجا کلیک کنید




مرجع:

http://aramismode.com/قرینه-کردن-ابرو-هاشور-ابرو/


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.