آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

وکس صورت و اصلاح صورت – آموزش مرحله به مرحله روشن کردن مو صورت در خانه


رنگ موهای بدون امونیاک

وکس صورت و اصلاح صورت – آموزش مرحله به مرحله روشن کردن مو صورت در خانه

وکس صورت – در این مقاله آموزش مرحله به مرحله روشن کردن مو صورت در خانه را برای شما داریم. به هر دلیلی که موهای صورت خود را رنگ می کنید، در اینجا راهنمایی هایی برای نحوه ی رنگ کردن و روشن کردن مو صورت وجود دارد. لطفا گام به گام با آرامیس مد مرکز زیبا سازی و اصلاح صورت پونک و فرحزاد همراه شوید. 

 

وکس صورت – چگونه در خانه عملیات روشن کردن مو صورت را انجام دهیم؟

چندین دلیل برای روشن کردن مو صورت وجود دارد:

  • ممکن شما موهای صورت تیره ای دارید و زمان کافی برای اصاح آنها ندارید
  • ممکن نمی خواهید که موهای سبیل خود را اصلاح کنید
  • ممکن صورت رنگ پریده ای دارید و می خواهید چهره ی بور طبیعی داشته باشید.

مراحل آموزشی زیر را به ترتیب اجرا کنید:

پاکسازی پوست پاکسازی پوست

  • مواد لازم برای روشن کردن مو صورت را بخرید:

این محصولات در جعبه های عادی، همانند رنگ موی عادی ارائه می شوند و تنها تفاوت آنها وجود عبارت (مخصوص موهای صورت) بر روی جعبه آنها می باشد. بسیار مهم است که از بابت این مسئله که، محصول مخصوص صورت است مطمئن بشوید، زیرا رنگ موی عادی برای صورت بسیار خشن است و مو و پوست صورت بسیار لطیف می باشند.

زمانی که محصول را برای روشن کردن مو صورت انتخاب می کنید، متوجه می شوید که درون بسته ی آن مقداری پودر و یک بطری مایع وجود دارد، مطمئن بشوید که به هیچکدام از مواد تشکیل دهنده ی محصول حساسیت ندارید.

اپیلاسیون غرب تهران اپیلاسیون غرب تهران

  • آماده بشوید:

یک لباس کهنه بپوشید تا از بابت لکه شدن آن نگران نباشید. معمولا در جعبه ی رنگ یک جفت دستکش وجود دارد، اما در صورت نبودن دستکش در جعبه، یک جفت تهیه کنید و دستتان بکنید. مقداری از پودر روشن کردن مو صورت را در کاسه ریخته و مایع را به آن اضافه کنید، مایع زیادی به آن اضافه نکنید، مخلوط شما باید همانند یک کرم نرم به نظر برسد، مخلوط شما احتمالا از سفید به آبی تغییر رنگ خواهد داد که امری طبیعی است.

آرایشگاه آرامیس آرایشگاه آرامیس

  • پخش مخلوط:

برای این مرحله شما به یک چرتکه ی آرایش پهن یا یک تکه مقوا یا پلاستیک که طول آن دو تا سه برابر عرض آن باشد نیاز دارید. این به شما کمک می کند تا مخلوط را برای روشن کردن مو صورت روی تمامی قسمت های مدنظرتان پخش کنید. به وسیله چرتکه مقداری از مخلوط را برداشته و آنرا روی صورت خود بگذارید، اما قبل از هرکاری به ساعت نگاه کرده و زمان را در نظر بگیرید تا بدانید دقیقا در چه زمانی شروع کرده اید.

وکس صورت وکس صورت

همیشه از قسمت.....

برای مشاهده ادامه آموزش روشن کردن مو صورت اینجا کلیک کنید.



مرجع:

http://aramismode.com/وکس-صورت/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.