آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

چگونه ازمحلول های مخصوص برای رشد و پرپشت کردن ابرو هایمان استفاده کنیم؟

بهترین ابرو کار شرق تهران

اصلاح ابرو – چگونه ازمحلول های مخصوص برای رشد و پرپشت کردن ابرو هایمان استفاده کنیم؟

اصلاح ابرو اگر شما هم به دنبال جواب این سوال هستید که چگونه ازمحلول های مخصوص برای رشد و پرپشت کردن ابرو هایمان استفاده کنیم؟، هستید. آرامیس مد مجرب ترین سالن کاشت و خدمات ابرو در شهرک غرب و سعادت آباد را در این مطلب دنبال کنید. سرم ها و محلول های رشد ابرو، برای رشد و نرم و تقویت کردن آنها وجود دارند. در این مقاله ما به شما کمک می کنیم که محلول مناسب را انتخاب کنید و به راحتی و بدون خطر از آن استفاده کنید. 

 

اصلاح ابرو آشنایی با بهترین روش ها برای رشد و پرپشت کردن ابرو

فرقی نمی کند که شما ابرو هایتان را به اشتباه و زیاد از حد برداشته باشید، ابروهای کم پشتی داشته باشید، دچار حادثه با تیغ ریش تراشی شده باشید و یا تنها مایل به داشتن ابروهای بسیار پر پشت باشید، به هر حال شما به دنبال یک چیز خواهید بود، چیزی که باعث رشد و پرپشت کردن ابرو هایتان شود.

قسمت اول: یک محلول رشد ابرو انتخاب کنید.

پرپشت شدن ابرو

پرپشت شدن ابرو

۱-محلولی با ترکیبات خاص:

به دنبال محلولی که حاوی پپتیدها، بیوتین و یا ماینوکسیدیل باشد، بگردید. این ها مواد تشکیل دهنده ای هستند که باعث، رشد، استحکام، تقویت و ضخیم شدن مو هایتان می شوند و می توانند فولیکول های ابرو هایتان را مدت بیشتری در مرحله ی آناژن ( فاز رشد مو)، نگهدارند.

  • خواص ترکیبات:

پپتید های مس به میزان اندک در بدن ما به صورت طبیعی وجود دارند. این آمینو اسید ها در ترمیم سلول ها تاثیر دارند و باعث بزرگ شدن و مقاوم شدن فولیکول های مو می گردند.

  • بیوتین:

بیوتین یکی از ویتامین های گروه B است که باعث استحکام و افزایش رشد مو می شود.

  • ماینوکسیدیل

در بسیاری از کرم ها ی رشد رایج یافت می شود.

قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو

قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو

۲-درخواست از پزشک:

از پزشکتان بخواهید تا نسخه ای برای سم های رویش مو برایتان بنویسد. اگر دچار ریزش موی شدید هستید و یا ابروهایتان کم پشت بوده و رشد نمی کنند، احتمالا پزشکتان می تواند با نوشتن یک نسخه به رشد و پرپشت کردن ابرو شما کمک کند. هورمون های موجود در این سرم ها فاز رشد فولیکول های مو را فعال می کنند، بنابراین موهایتان به طور دائم رشد می کنند و ضخیم تر و بلند تر از قبل می شوند.

  • قطع مصرف دارو:

هنگامی که شما مصرف دارو را قطع می کنید، موها به طور ناگهانی وارد فاز استراحت می شوند و به احتمال زیاد می ریزند، این موها دوباره رشد می کنند، اما نه در ضخامت و طول زمانی که از محلول استفاده می کردید.

  • عوارض جانبی:

عوارض جانبی دارو های رشد ابرو، شامل خشکی،سفیدی مو و یا تیره شدن پوست در محل برخورد با محلول می باشد.

  • هزینه دارو:

نسخه های محلول های رشد ممکن است گران باشند، و به احتمال زیاد تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند.

  • داروی مخصوص مژه:

بعضی از محلول های رشد مژه، با وجود اینکه هنوز توسط FDA برای استفاده بر روی ابرو تایید نشده اند، اما برای پر پشت کردن ابرو ها تاثیر گذارند. راجع به این محصولات با پزشک خود صحت کنید و به هنگام استفاده از آنها مراقب باشید.

ابرو کار حرفه ای در غرب تهران

ابرو کار حرفه ای در غرب تهران

۳-محلول DIY ابروی خانگی خود را بسازید.

بسیاری از محلول های رشد و پرپشت کردن ابرو موجود، از مواد اولیه ی حاضر در آشپزخانه تشکیل شده اند. با ساختن محلول رشد در خانه، مقداری پول پس نداز کنید.

  • ترکیب روغن کرچک و نارگیل:

مقدار برابر از روغن کرچک و روغن نارگیل را در یک ظرف مخلوط کنید. روغن نارگیل معمولا در دمای اتاق جامد است، پس شاید لازم باشد تا برای دو ثانیه آن را درون ماکروفر قرار بدهید.

  • روغن کرچک:

موجب باز شدن فولیکول موهایی که به علت بسته شدن رشد نمی کردند، می شود. همچنین این ماده موها را ضخیم تر می کند و به رشد آنها سرعت می بخشد.

  • روغن نارگیل:

موجب تقویت و نرم شدن موها می شود، و باعث می شود که ابروهایتان پر تر از قبل به نظر برسند.

بخش دوم: استفاده از محلول رشد ابرو.

آرایشگاه خوب برای ابرو در سعادت آباد

آرایشگاه خوب برای ابرو در سعادت آباد

۱-امتحان کردن:

در قسمتی از پوست تان محلول رشد و پرپشت کردن ابرو را امتحان کنید تا مطمئن شوید که هیچ کدام از مواد تشکیل دهنده ی آن حساسیت ندارید. قبل از استفاده از محلول،همیشه آن را تست کنید.

  • روش:

مقداری از محلول را در قسمت کوچکی از ابرو یا مکان دیگری که کمتر در معرض دید باشد اما حساسیت پوست یکسانی با ابرو داشته باشد، مانند کنار گردن، بمالید، طبق دستورالعمل ذکر شده برای استفاده از محلول عمل کنید و سپس ۲۴ ساعت صبر کنید.

  • ادامه:

اگر واکنش پوستی نداشتید، ادامه بدهید و از محلول استفاده کنید.

آرایشگاه خوب برای ابرو غرب تهران

آرایشگاه خوب برای ابرو غرب تهران

۲-پوست خود را تمیز و خشک بکنید.

صورت تان را با یک شوینده ی ملایم بشویید و سپس ابرو هایتان را با حوله خشک کنید. محلول رشد باید بر روی پوست تمیز، خشک و بی آرایش استفاده شود.

  • پاک کننده:

اگر بر روی ابروی خود آرایش دارید (مداد یا پودر)، از یک پاک کننده ی آرایشی و یا رووغن زیتون استفاده کنید تا کاملا پاک شود.

اصلاح ابرو در سعادت آباد

اصلاح ابرو در سعادت آباد

۳-روش مصرف:

یک چرتکه را درون محلول فرو ببرید و

برای مشاهده ادامه آموزش محلول های مخصوص برای رشد ابرو اینجا کلیک کنید.


مرجع:

 

http://aramismode.com/اصلاح-ابرو/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.