آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آموزش گام های تبدیل شدن به یک دختر ایده آل

رژ گونه

بهترین آرایشگاه زنانه – آموزش گام های تبدیل شدن به یک دختر ایده آل

بهترین آرایشگاه زنانه – هرکسی به آن دخترخوشگل، باوقار و متبسم نگاه می کرد متعجب می شد. چگونه تبدیل به این دختر ایده آل شده است؟ بسیار خوب، اینجا گام های تبدیل شدن به یک دختر ایده آل را به شما آموزش می دهیم. پس با سالن خدمات زیبایی آرامیس مد تخصصی ترین مرکز زیبایی در تهران بخصوص محله های امیر آباد و پونک همراه شوید. 

 

بهترین آرایشگاه زنانه – چطور یک دختر جذاب باشیم؟

هیچ انسانی کامل نیست. اما مطمئنا هرکس ایده آل هایی دارد. برای تبدیل شدن به یک دختر ایده آل راه درازی در پیش نیست. کافی است شما بخواهید که بهترین باشید و آن وقت تمام کائنات دست به دست هم میدهد تا شما را به ایده آل ترین دختر دنیا تبدیل کند.

گام به گام مراحل زیر را اجرا کنید:

سفید کردن پوست غرب تهران

سفید کردن پوست غرب تهران

۱-یادبگیر که خودتان را دوست داشته باشید:

این احتمالا اساسی ترین قسمت تبدیل شدن به یک دختر ایده آل است. چه قبول کنید و یا نکنید، مهم نیست که چه احساس بدی در رابطه با خودتان دارید، شما تنها نیستید. بسیاری از دختران، مخصوصا در دوره جوانی، از رقابت با دیگران احساس افسردگی و دلتنگی می‌کنند. به خودتان بنگرید. بهترین ویژگی شخصیتی شما چیست؟ شاید شما نفر اول کلاستان باشید، آیا مردم شما را به خاط این اذیت می کنند؟ یک لحظه فکر کنید که شما در طول ده سال، در یک شغل موفق و با درآمد عالی هستید و شاید بزرگتر از دوستانتان، احساس نکنید شما مجبورید رژیم بگیرید، فقط لباس هایی که مناسب شماست بپوشید، تمرین کافی انجام دهید و تبسم کنید. به هرحال، اکثر مردم قبل از هر چیز به لبخند شما نگاه می‌کنند.

میکروپیگمنتیشن لب

میکروپیگمنتیشن لب

۲-بخندید:

برای تبدیل شدن به یک دختر ایده آل فراموش نکنید که دندان هایتان را مسواک بزنید. و دوبار در روز از دهان شویه سفیدکننده استفاده کنید، و هنگام صبح قبل از مسواک زدن از پاک کننده زبان استفاده کنید. در طول روز، اگر اجازه دارید هرجا که امکان دارد آدامس سفیدکننده بجوید.

  • در مدرسه، کتابخانه، در هنگام مصاحبه و در هنگام کار آدامس نجوید. چیزی بدتر از بیرون پریدن آدامس از دهان تان در یک لحظه مهم نیست.

بهترین آرایشگاه زنانه شهرک غرب

بهترین آرایشگاه زنانه شهرک غرب

۳-ورزش کنید:

شما مجبور نیستید برای عضویت در ژیمناستیک های گران قیمت پول پرداخت کنید. شما حقیقتا به یک دست(ست) خوب آموزشی نیاز دارید. شما می‌توانید اطراف اپارتمانتان بدوید، برای پیام رسانی به یک فروشگاه محلی با دوچرخه بروید، یا اینکه یک ایستگاه قبل از اتوبوس پیاده شوید. هرچیز کوچکی که می تواند کمک کند. همچنین، هوای تازه همانند غرور جوانی و پاداش کارها برای تبدیل شدن به دختر ایده آل معجزه آسایی می‌کند.

ماسک مو برای رشد سریع مو

ماسک مو برای رشد سریع مو

۴-طرز ایستادنتان را درست کنید:

بلندشوید. پای چپتان را در وضعیت عمود در راستای خط شانه هایتان قرار دهید. پاشنه‌ی پای راستتان را در کمان پای چپتان قرار دهید و تقریبا ۲۰ درجه بچرخانید. می بینید؟ لطافت، زیبایی و سلیقه راحتی است. این کار نه تنها از شما دختر ایده آل و جذاب می‌سازد، بلکه پاهای شما نازک و لاغر به نظر می‌رسند! موقع راه رفتن صاف به روبرو نگاه کنید، شانه هایتان افتاده و به راحتی عقب باشند. تصور کنید که یک سیمی از سر شما به آسمان می‌رود و شما نباید آن را خم کنید و یا حرکت دهید.

این حالت! بهترین حالت است. موقع نشستن، سرتان را به زیر خم نکنید. اگر می توانید، تمام مدت بر روی صندلی تان بنشینید، و پاهای شما روی کف اتاق باشد، و پشتتان به پشت صندلی چسبیده باشد.

اگر اغلب اوقات موقع آمدن به خانه احساس درد و تنگی بر روی گردن و شانه هایتان می‌کنید، زمانی را اختصاص دهید برای اینکه روی کف اتاق صاف (تخت) دراز بکشید و کشش دهید. سپس روی مبل از بالا به پایین دراز بکشیددر حالیکه سرتان به طرف زمین باشد. این کار به انبساط و کشیده شدن ستون فقرات کمک می کند و کمک می کند تا درد تسکین یابد.

هزینه لیزر موهای زائد صورت

هزینه لیزر موهای زائد صورت

۵-سرگرمی داشته باشید:

یک سرگرمی مناسب شما را به دختر ایده آل شدن نزدیک می کند. چه کاری دوست دارید انجام دهید؟ اگر شما قلبا و ذاتا کسی هستید که همیشه در ساحل می گردید، سعی کنید تا جایی که امکان دارد شنا کنید، و هر زمان که می توانید به ساحل برگردید. فقط یک رفیق و مقدار زیادی کرم ضدآفتاب اضافه کنید و یک روز عالی داشته باشید. یا شاید شما اشتیاق زیادی برای خرید دارید. برای اینکه از هدر رفتن پولتان جلوگیری کنید، آن طور که متمایل هستید، باانگیزه خرید کنید.

سالن شهرک غرب

سالن شهرک غرب

۶-از لحاظ بدنی خوشگل و مجلل باشید:

موقع لباس خریدن، قبل از خرید آن را تست کنید. بعضی لباس ها بر روی رفیق شما عالی به نظر می رسند ولی بر روی شما نه. فقط لباس هایی را انتخاب کنید که مناسب شکل اندام شما به عنوان یک دختر ایده آل باشد، رنگ و سبک زندگی شخصی تان باشد. لباس ها را به خاطر اینکه مد بالایی دارند انتخاب نکنید، روی لباس های کلاسیکی تمرکز کنید که می توانید بپوشید و بیشتر دوستشان دارید.

بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران

بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران

۷-لوازم و متعلقات درستی انتخاب کنید:

در مورد طلا و متعلقات زیاد تمایل نشان ندهید. مخلوط طلای مصنوعی بزرگ که با زیاد چشمک زدن به صورت یک گروه درآمده است هرگز برای یک دختر ایده آل جالب به نظر نمی رسد. قطعات کوچک اما کلاسیک بچسبانید. یک گردنبند بزرگ، دگمه پولکی/ الماسی ساده، یک رشته مروارید مصنوعی هرگز از مد نمی افتند.

یک کیف دستی ساده مشکی بیندازید و یک عینک آفتابی متناسب با شکل صورت تان بزنید (در این مورد هم از یک عینک آفتابی مطابق مد استفاده نکنید چون: اولا به سرعت از مد می افتد و ثانیا ممکن است با زدن آن مضحک به نظر برسید! حالا یک روسری ساتن سرتان کنید. عالی شدید!

مراقبت از پوست

مراقبت از پوست

۸-پوستی عالی داشته باشید:

به عنوان یک دختر ایده آل شما باید از پوست تان مراقبت کنید. برای حفظ پوست از یک روال ساده زیبایی استفاده کنید. در حمام صورت تان را لایه برداری کند. ( از اسکرابی که برای پوست های جوان ساخته شده استفاده کنید.) برای بدن تان از مرطوب کننده استفاده کنید. توجه کنید که هرگز از مرطوب کننده بدن برای.....

برای مشاهده ادامه آموزش تبدیل شدن به یک دختر ایده آل اینجا کلیک کنید.




مرجع:

 

http://aramismode.com/آموزش-گام-تبدیل-دختر-ایده-آل/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.