آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آموزش آرایش ملایم مناسب برای همه جا

ابرو کار حرفه ای در غرب تهران

آرامیس مد سالن زیبایی ستاره های سینمایی – آموزش آرایش ملایم مناسب برای همه جا

در این مقاله آموزش آرایش ملایم برای مناسب همه جا را داریم. از آنجایی که چهره ی آرایش شده، هر چند کم با چهره ی بدون آرایش بسیار تفاوت دارد وخیلی از خانم ها دوست ندارند با چهره ای بدون آرایش دیده شوند، راه هایی برای همیشه مرتب بودن و ذاشتن یک آرایش ملایم با صرف کمترین زمان وجود دارد. پس گام به گام در این مقاله با آرامیس مد سالن زیبایی ستاره های سینمایی و مجرب ترین آرایشگاه در محله های شمال تهران بخصوص آتی ساز و ونک همراه شوید. 

 

چگونه برای یک قرار ملاقات آرایش کنیم؟

آیا به دنبال آرایش ملایم برای مناسب همه جا هستید؟ آیا می خواهید در قرار ملاقات بعدیتان زیبا و جذاب به نظر برسید؟ این مراحل را برای یک آرایش ملایم طی کنید. شماچه در منزل برای انتقال روحیه ای شاد به افراد خانواده ونیز خودتان وچه بیرون از خانه در حدی ساده ومتعادل به راحتی به چهره تان رنگ تازه ای بدهید.

مراحل آماده سازی یک چهره مناسب

۱- به پوست تان تازگی ببخشید:

مراقبت از مو

مراقبت از مو

قبل از آرایش ملایم، پوست صورت و بدنتان را برای گذراندن یک روز کامل بدون مشکل آماده کنید. برای این کار می توانید از روش های طبیعی و یا یک دوش آب گرم استفاده کنید.

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست

۲- کاری کنید پوستتان خوب به نظر برسد:

با استفاده از یک مرطوب کننده شروع کنید، سپس یک کرم به شما کمک می کند که آرایش تان در تمام طول روز ثابت بماند و نیازی به آرایش دوباره نباشد. سپس از یک کرم پودر متناسب با پوست خود برای زیر سازی استفاده کنید. شما می توانید از هر طریقی که مایل هستید این زیر سازی را انجام دهید یا حتی اگر پوستتان به طور طبیعی خوب به نظر می رسد نیازی به این کار نخواهید داشت. مرطوب کننده ها گاهی شامل ضد آفتاب نیز هستند که در صورت تمایل می توانید از آن ها هم استفاده کنید. این مرطوب کننده ها بسیار خوب جلوه می کنند و باعث جلوگیری از آسیب های ناشی از نور خورشید می شوند اما ممکن است نخواهید حتی آرایش ملایم را که تا به حال امتحان نکرده اید را برای یک قرار ملاقات امتحان کنید، به هر حال این موضوع وابسته به تصمیم شماست.

کانتورینگ (حجیم سازی چهره)

کانتورینگ (حجیم سازی چهره)

۳- در صورت تمایل از کانسیلر ها استفاده کنید:

از کانسیلر برای زیر چشم ها و اطراف لب ها و قسمت هایی که نیاز به پوشش دهی بیشتری دارند برای یک آرایش ملایم استفاده کنید. مثل جوش ها یا جای جوش و یا لکه ها. اگر می خواهید می توانید جوش ها را رها کنید و فقط لکه های پوستتان را پوشش دهید. برای راحتی کار می توانید کانسیلر را به جای قلم مو با انگشتتان روی پوست ترکیب کنید. سپس آماده سازی پوستتان را با یک پنکک و یک قلم موی صورت کامل کنید.

ابرو کار حرفه ای در غرب تهران

ابرو کار حرفه ای در غرب تهران

۴- آرایش ابرو دلخواهتان را انجام دهید:

شما می توانید یک مداد ابرو که کمی از رنگ ابرو های شما تیره تر باشد انتخاب کنید. با حرکات ملایم بین ابرو هایتان را پر کنید سپس اگر خطی کج یا نامتناسب که جلوه خوبی نداشت در ابرو هایتان بود آن را با قلم مو محو کنید. و در آخر آرایش ملایم ابرو، ابرو هایتان را شانه کنید تا مثل حالت اولشان جلوه کنند.

رژ گونه

رژ گونه

۵- اگر لازم است، سایه روشن ایجاد کنید:

ایجاد سایه مات قهوه ای یا خاکستری برای چشم ها، مشخص کردن برجستگی گونه ها با استفاده از رژ گونه در آرایش ملایم. با استفاده از یک قلم مو رژ گونه را از استخوان گونه به سمت پایین بکشید. به طوری که فاصله ی کمی بین لب ها و قلم موی شما خالی بماند. سپس به تنهایی

برای مشاهده ادامه آموزش آرایش ملایم مناسب برای همه جا اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-آرایش-ملایم-مناسب-همه-جا/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.