آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آموزش پنهان کردن بزرگی گوش با استفاده از چند گام کاربردی

کوتاهی مو مدل کرنلی

سالن تخصصی کوپ – آموزش پنهان کردن بزرگی گوش با استفاده از چند گام کاربردی

سالن تخصصی کوپ – در این مقاله سالن زیبایی آرامیس مد مدرنیته ترین آرایشگاه در شهرک غرب و امیرآباد آموزش پنهان کردن بزرگی گوش با استفاده از چند گام کاربردی را دارد. بسیاری از مردم به ویژگی های شما آن اندازه که خودتان دقت و مو شکافی می کنید، نگاه نمی کنند و یا حتی ممکن است به بزرگی گوش شما به عنوان یک ویژگی مثبت نگاه کنند. 

 

چطور بزرگی گوش خود را پنهان کنیم؟

می گویند که: باصرف کمی وقت از شکل و تیپ مورد علاقه خود که باعث بالارفتن اعتماد بنفس می شود، لذت ببرید.

روش اول: استفاده از لوازم در دسترس

سالن زیبایی آرامیس

سالن زیبایی آرامیس

۱)گوشواره بپوشید:

گوشواره مناسب بخوبی می تواند ظاهر شکیل تری رابه بزرگی گوش شما بدهد، اما اگر گوشواره نامتناسب باشد حتی می تواند گوشها را زمخت تر و بزرگتر نشان دهد.

دو روش مختلف است که برای این افراد قابل استفاده است، پس هردو روش راامتحان کنید و ببینید که کدام برای شما به کارآمد است:

  • گوشواره های گرد و چسبان به بخش پایینی گوش خود بپوشید، زیرا که جلوه بیشتری را به گوش ها نسبت به گوشواره های بلند یابرآمده می دهد. گوشواره های میخی هم انتخاب خوبی هستند، اما گوشواره های حلقه ای ساده و کوچک یا گوشواره های آویزان کوچک هم کارایی خوبی دارند.
  • بعضی افراد روش عکس را درنظر می گیرند و گوشواره هایی رابه گوش هایشان آویز می کنند تا بزرگی گوش آنها کمی کوچک بنظر برسد، برای مثال گوشواره هایی رابه غشای بالای گوش خود میپوشند و این روش بخش وسطی گوش شما را بسیار زیبا می سازد و می توانید در بعضی مواقع به آن خوش بین و مفتخر باشید.

مدل بافت مو آفریقایی

مدل بافت مو آفریقایی

۲- عینک آفتابی بزنید:

نه تنها این روش به چشمان شما جلوه چندین برابر می دهد، بلکه پوشیدن عینک آفتابی با یک فرم بزرگ میتواند به طور عجیبی بزرگی گوش شما را مخصوصا اگر عینک را روی پیشانیتان قرار دهید، کوچک نشان دهد.

سالن شهرک غرب

 سالن شهرک غرب

۳- استفاده از زیورآلات:

با یک گردنبند یابا بالاپوش زرق و برق دار حواس بقیه راپرت کنید. درحالی که شما ممکن است نگران بزرگی گوش خود باشید شانس خوبی است که توجه آنها را از این قسمت مخصوصا باپوشیدن زیورآلات به نقاط دیگر متمرکز کنید، انتخاب بالاپوش با رنگ روشن یا الگوی خاص یا پوشیدن یک گردنبند ایده خوبی است.

آرایشگاه خوب برای میکاپ

آرایشگاه خوب برای میکاپ

۴- آرایش کنید:

صورت خود را با آرایش بپوشانید. کمی آرایش سبک توجه خاصی را به صورت شما جلب می کند، یعنی اینکه دوطرف صورت خودرا به شکل سایه روشن آرایش کنید و بپوشانید. باکشیدن دو تا سه خط تیره تر از خط های صورتتان روی پوستتان کار خود را شروع کنید. سپس از کرم پودرهای روشن تر استفاده کنید و قسمت های حیاطی مانند بینی، گونه ها و پیشانی را روشن تر کنید.

خط های تیره و روشن را روی صورت باهم آمیخته و ترکیب کنید و هارمونی خوبی را بین آنها شکل دهید.

  • شما حتی می توانید لبه های بزرگی گوش خود را به همین روش آرایش کنید اما این روش می تواند کمی برای آنها سخت باشد زیرا که ممکن است نتوانید بدرستی آن را روی گوشهایتان انجام دهید.

بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران

بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران

۵- استفاده از هدفون:

از هدفون های نواری دوطرفه استفاده کنید. در روزهایی که احساس ناخوشایندی دارید و حوصله ای برای رسیدگی بخود ندارید می توانید هدفون های دوطرفه به بزرگی گوش بزنید. زدن این مدل هدفون ها همانند پوشیدن لباس یا آرایش دادن موها و صورت خود نوعی مدگرایی می باشد و دیگر نیازی به آرایش دادن یا عقب زدن موهایتان ندارد.

  • این راه حل یک مقیاس وسبک عالی وهمگانی برای استفاده کردن است. سیم هدفون اگرخیلی بلند باشد به طرف پایین آویزان می شود.

مراقبت از پوست و مو

مراقبت از پوست و مو

۶- پوشاندن:

گوشهای خود را به طور کامل بپوشانید. ابزار ولوازم زیادی است که با آنها میشود بزرگی گوش خود را بپوشانید و پنهان کنید، از جمله روسری، دستمال سر، گوش گرم کن، هد بند کشی، تور سر و گوش، کلاه گرد یا کلاه با لبه های بزرگ که به خوبی گوش هایتان رابپوشاند، می تواند نام برد. هدفونهای بزرگ هم کمک بزرگی به پوشاندن گوش وقتی که مشغول انجام فعالیتهای فردی در جامعه هستید، می کند.

روش دوم: مدل موهای خود راتغییر دهید

کوتاهی مو مدل کرنلی

کوتاهی مو مدل کرنلی

۱- مدل مو:

با مدل موهای کوتاه تغییر کنید. اگر شما موهای کوتاهی دارید، پیشنهاد می کنیم از موس های مو فرکن یا دیگر محصولات حالت دهنده مو استفاده کنید و مو های خود را به طرف پایین و آویزان بخصوص روی بزرگی گوش را بپوشانید و حالت دهید و حواس دیگران راپرت کنید.

  • مو های با اندازه بلند را می توان به اندازه متوسط کوتاه کرد و بزرگی گوش را بصورت لایه هایی نوک تیز گوش ها را پوشش دهید، می توانید بقیه مو هایتان را پخش وبلند بگذارید، درغیر این صورت خیلی کوتاه هم جلوه زیبایی ندارد وکوتاه نکنید.
  • تمامی مراحل باقی مانده دراین بخش برای پوشاندن بزرگی گوش روی مدل موهای بلند و متوسط متمرکز و بحث میکند.

شینیون مو دخترانه

شینیون مو دخترانه

۲- به موهایتان حجم وپوش دهید:

برای مشاهده ادامه آموزش پنهان کردن بزرگی گوش اینجا کلیک کنید.


 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-پنهان-بزرگی-گوش-استفاده/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.