آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

راهنمای انتخاب کرم لایه بردار صورت به صورت تصویری

لایه برداری پوست غرب تهران

راهنمای انتخاب کرم لایه بردار صورت به صورت تصویری

در این خدمات زیبا سازی پوست صورت آرامیس مد مجرب ترین آرایشگاه در غرب تهران و شمال تهران مقاله برای شما راهنمای انتخاب کرم لایه بردار صورت به صورت تصویری را دارد. کرم های لایه بردار می توانند نقش مهمی در پروسه ی مراقبت از پوست شما داشته باشند. یک کرم لایه بردار صورت خوب می تواند به برداشت پوست مرده کمک کند و پوست شما را تازه و پاک نگه دارد. 

 

چگونه یک کرم لایه بردار صورت انتخاب کنیم؟

انواع مختلفی از کرم لایه بردار صورت در بازار وجود دارد و شما باید با دقت و حساسیت کرم مناسب خود را انتخاب کنید. کرمی را انتخاب کنید که به پوست شما آسیب نزند و خشن نباشد. بهتر است ابتدا مقدار کمی از کرم را روی پوست خود امتحان کنید.

قسمت اول: ارزیابی نیازهای شخصی

لایه برداری پوست غرب تهران

لایه برداری پوست غرب تهران

۱-نوع پوست:

نوع پوست خود را مشخص کنید. بسیاری از محصولات برای نوع خاصی از پوست مناسبند، بنابراین بهترین روش برای انتخاب کرم مناسب، تعیین نوع پوستتان است. اولین گام تعیین کرم لایه بردار صورت این است که آیا پوست شما خشک، چرب، ترکیبی از این دو یا معمولی است.این تعریف ها همه نسبی هستند بنابراین به شاخصه های هر نوع پوست توجه کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک به پوست شما نزدیک تر است.

چرب:

ممکن است پوست شما منفذهای بزرگ، نمایی کدر، درخشان یا کلفت، جوش های سرسیاه یا سایرمشکلات ظاهری را داشته باشد.

خشک:

پوست شما منفذهایی تقریبا نامریی و نمایی خشن و کدر دارد. ممکن است لکه های قرمز روی پوست شما دیده شود که اغلب الاستیک نیستند. می توان خطوط واضحی را بر روی پوست شما مشاهده کرد.

معمولی:

شما مشکلات پوستی کمی دارید. حساسیت خاصی ندارید، پوستتان نمایی روشن و درخشان دارد و دیدن منفذهای آن مشکل است.

ترکیبی:

ممکن است پوست شما در بعضی قسمت ها چرب و در بقیه ی قسمت ها خشک یا معمولی باشد. پوست ترکیبی می تواند باعث بیش از حد متسع شدن منافذ پوستی گردد. چنین پوستی نمای درخشان و جوش های سرسیاه دارد.

زیبا سازی پوست صورت غرب تهران

زیبا سازی پوست صورت غرب تهران

۲-تعیین حساسیت:

تعیین کنید که آیا پوست حساسی دارید. وقتی مشخص کردید که پوست شما چه نوعی است، باید به این توجه کنید که آیا می توان گفت که پوست شما حساسیت های بخصوصی دارد. هیچ تعریف مشخصی برای “پوست حساس” وجود ندارد اما شما می توانید در این مورد به تجربه ی خودتان تکیه کنید. کرم لایه بردار صورت می توانند برای پوست های حساس خشن باشند، بنابراین باید قبل مصرف این موضوع را در نظر بگیرید. شما پوست حساسی دارید اگر:

به راحتی راش می زنید

  • اغلب پس از مصرف محصولات مراقبت از پوست و یا تغییرات آب و هوایی، خارش دارید.
  • گاهی اوقات پس از شستشو یا گذراندن روز خارج از خانه، احساس سوزش پوستی دارید.

خدمات پوست غرب تهران

خدمات پوست غرب تهران

۳-جوش زدن:

مشخص کنید که آیا پوست شما مستعد جوش زدن است. اگر مستعد جوش زدن های ناگهانی هستید یا اغلب روی پوستتان جوش و آکنه دارید، پوست شما مستعد جوش زدن است. این مساله هنگام انتخاب کرم لایه بردار صورت، اهمیت زیادی پیدا می کند. کرم های لایه بردار می توانند باعث تحریک پوست و جوش زدن شوند.این مساله با کرم های مهاجم تر و خشن تر، بیشتر هم می شود.

خدمات پوست

خدمات پوست

۴-مراجعه به پزشک:

آگاه باشید که چه زمانی لازم است با پزشک تماس بگیرید. اگر مشکلات پوستی شما جدی است و به همین دلیل نمی توانید بهترین محصول مراقبت پوستی را برای خودتان انتخاب کنید، به پزشک یا درماتولوژیست مراجعه کنید. یک متخصص می تواند به شما مشاوره ای کامل درباره کرم لایه بردار صورت مناسب برایتان ارایه کند. در بعضی موارد ممکن است درمان پوستی لازم هم برای شما تجویز گردد.

اگر پوست شما به داروهای بدون نسخه پاسخ مناسب نمی دهد، حتما با یک پزشک مشورت کنید.

قسمت دوم: انتخاب کرم مناسب

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست

۱-شناسایی محصولات:

محصولات مختلف کرم لایه بردار صورت را بشناسید. پیش از انتخاب کرم مناسب برای خودتان، بد نیست که با انواع مختلف موجود در بازار آشنا شوید. به طور کلی می توان آنها را به دو گروه فیزیکی (مکانیکی) و شیمیایی تقسیم بندی کرد.

محصولات فیزیکی:

دانه دار هستند و ذرات ساینده ای دارند که برای حذف فیزیکی سلول های مرده ی پوست طراحی شده اند. لایه بردارهای فیزیکی عموما به صورت اسکراب و پدهای سایشی میکرودرم هستند.

محصولات شیمیایی:

برای مشاهده ادامه آموزش انتخاب کرم لایه بردار صورت اینجا کلیک کنید.



 

مرجع:

http://aramismode.com/راهنمای-انتخاب-کرم-لایه-بردار-صورت/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.