آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

هرآنچه که برای داشتن یک ازدواج موفق لازم است

خدمات زیبایی عروس

عروس سرا آرایشگاه عروس آرامیس مد – هرآنچه که برای داشتن یک ازدواج موفق لازم است

سالن عروس و آرایشگاه عروس، در این مقاله بررسی موارد مختلف و هرآنچه که برای داشتن یک ازدواج موفق لازم است را داریم. ازدواج موفق در گرو ادغام سازش، همراهی و صداقت است نه رفتار چاپلوسانه و پَست. پس با سالن عروس آرامیس مد تخصصی ترین مرکز زیبایی عروس در تهران بخصوص محله های امیر آباد و گیشا همراه شوید. 

 

سالن عروس و آرایشگاه عروس – چطور یک ازدواج موفق و خوب داشته باشیم؟

مراسم عروسی و نیز هیجان هماهنگی و برگزاری این مراسم خاتمه یافته است. بعد از آن بزودی شما وارد زندگی مشترک می شوید. و نیلز دارید اساسی ترین مسائل برای خوشبخت شدن و هرآنچه که برای داشتن یک ازدواج موفق لازم است را بدانید.

بهترین آرایشگاه تهران برای عروس

بهترین آرایشگاه تهران برای عروس

قسمت اول : تمام خودتان را برای طرف مقابل رو کنید.

۱-آغاز رابطه:

در آغاز هر رابطه ای خودتان باشید. اگر روی عالی خودتان را در مقابل طرف مقابل ظاهر سازید و برخی از وقایع در مورد شما در پَس بماند، هنگام نمایان شدن آن ویژگی های بد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ برای داشتن ازدواج موفق از روز اول خودتان باشید و همسرتان به شما ثابت می کند که مورد قبولش واقع شدید و دوستتان دارد. همسرتان شما را بخاطر شخصی که واقعا هستید دوست دارد نه آن کسی که تظاهر می کنید هستید.

بهترین آرایشگاه عروس در تهران

بهترین آرایشگاه عروس در تهران

۲-شوخ باشید:

روی طبع شوخ بودن خود کار کنید. شوخ طبع بودن برای یک رابطه جداناشدنی لازمه ازدواج موفق است. سعی کنید که در شرایط سخت و دشوار شوخی کنید، قطعا کمک شایان ذکری به بهتر شدن حالتان خواهد کرد.

قسمت دوم : با هم صمیمی باشید و به یکدیگر احترام بگذارید.

آرایش حرفه ای عروس

آرایش حرفه ای عروس

۱-تلاش کنید:

برای دستیابی به رابطه خوبی که انتظار دارید تلاش کنید. به یاد داشته باشید که ازدواج شامل بدی ها و خوبی هاست. وقتی که برای مراسم عروسی تان برنامه ریزی می کردید، قطعا داستان های خیالی که تا ابد شاد خواهید بود را شنیده اید. حقیقت ازدواج این است که ممکن است بعضی اوقات روز شما نباشد. یک یا هر دوی شما عصبی، خسته و یا ناراحت باشید و زیاد حوصله گرم گرفتن با یکدیگر را نداشته باشید. تمام این ها درباره احساسات نیست. دوباره تکرار می کنم که تمام این ها درباره احساسات شما نیست. تمام آن درباره تعهد شما به یکدیگر است. چه عشق را “احساس کنید” و چه “احساس نکنید” که نیازهای شما برطرف شده است، یا هرچه که احساس کنید، واقعیت این است که شما به یکدیگر قسم خورده اید. بارها شده است که ازدواج اصلا عاشقانه نیست-ازدواج یک کار گروهی است که هر روز باید کاری انجام شود.

بهترین سالن های آرایش عروس

بهترین سالن های آرایش عروس

۲-احترام:

به یکدیگر احترام بگذارید (بخصوص در معرض عموم). زخم های مردم بشدت در شما نفوذ کرده و به هسته انسانیت رفته و ناراحتی و نارضایتی را به بار می آورد، دو صفتی که موجب مرگ یک ازدواج موفق می شود.

سالن فوق تخصصی آرایش و گریم عروس

سالن فوق تخصصی آرایش و گریم عروس

۳-ستایش کردن:

توانمندی های شریک خود را بهمراه ضعف های او ستایش کنید. آنها خودشان انتخاب کرده اند که با شما باشند چراکه از بخشی از شخصیت شما چیزی یاد گرفتند و یا جذب بخشی از شخصیت شما شدند. به آن ها هنگام ضعف نشان دهید که چقدر آنها را دوست دارید و کمکشان می کنید و به قوی بودن طرف مقابل افتخار می کنید. به گفته های وی گوش فرا دهید، شاید چیزی بیاموزید.

عروس سرا

عروس سرا

  • برای ازدواج موفق احترام و علاقه خود را نشان دهید و قدر بودنشان را بدانید.

متخصص عروس

متخصص عروس

  • شما متفاوت آفریده شده ای و این دلیل جذب شما به یکدیگر است. بسیاری از افراد با این تفاوت ها مشکل داند، ولی وقتی متوجه می شوند که توانمندی های طرف مقابل می تواند ضعف های طرف دیگر را جبران کند، همه چیز خوب می شود و بالعکس آن نیز اتفاق می افتد. یعنی هر دو طرف برای پوشاندن ضعف یکدیگر و جایگزین کردن آن با توانمندی های خود، تمام مشکلات را برطرف می کنند.

بهترین آرایشگاه عروس های ایران

بهترین آرایشگاه عروس های ایران

۴-سوال کردن:

از خود بپرسید که چه کاری می توانید امروز انجام دهید که همسرتان احساس شادی کند. با یافتن یک روش در هر روز برای شاد کردن زندگی شریک زندگی تان، هیچ گاه فراموش نمی کنید که حقیقتا از شریک زندگی تان محافظت کردید و هوای او را داشته اید. انجام کارهای زیبا برای شریک زندگی تان باعث مثبت اندیشی شما و ازدواج موفق می شود و این عادت بسیار خوبی است.

سالن گریم عروس

سالن گریم عروس

۵-بوسیدن:

همسرتان را حداقل بمدت ۵ ثانیه قبل از اینکه صبح ها از خانه بیرون رود و شب ها قبل از اینکه بخوابد، ببوسید.

  • یکدیگر را در آغوش بگیرید و دست یکدیگر را گاهی اوقات بگیرید.

آرایشگاه ستاره های سینمایی

آرایشگاه ستاره های سینمایی

 

سالن زیبایی ستاره های سینمایی

سالن زیبایی ستاره های سینمایی

۶-تعریف کردن:

هر روز از یکدیگر تعریف کنید. خوشحال کردن شریک زندگی تان کار سختی نیست. صمیمی باشید و وقتی از وی تعریف می کنید، حتی اگر قبول ندارید، تشکر کنید.

سالن زیبایی هنرمندان

سالن زیبایی هنرمندان

۷-تشکر کردن:

برای انجام تمام کارهای کوچک از وی تشکر کنید (ظرف شستن، تمیز کردن میز، گذاشتن رول جدید دستمال در دستشویی، و انجام کارهایی که انتظار آن را نداشتید)

لیست سالن های عروس

لیست سالن های عروس

۸-نوبتی تصمیم بگیرید.

در ازدواج موفق اصلا جالب نیست وقتی کسی نظر شما را می پرسد و شما می گویید ” هر چه که خودت دوست داری انجام بده”. اگر تمام چیزی که می خواستند را می دانستند، دیگر از شما سوال نمی کردند. مودب باشید و یک جواب کامل و صادقانه بدهید.

قسمت سوم: گذراندن وقت با یکدیگر

عروس سرا

عروس سرا

۱-کنار هم بودن.

برای نشستن در کنار هم یک بار در روز وقت بگذارید و وقتتان را با هم بگذرانید. حتی اگر ده دقیقه قبل از خواب وقت دارید، با هم معاشرت کنید، یکدیگر را در آغوش بکشید و از حضور یکدیگر استفاده کنید.

مدرن ترین سالن زیبایی عروس

مدرن ترین سالن زیبایی عروس

۲-قرار بگذارید.

حداقل یک بار در ماه با یک زوج دیگر در بیرون خانه قرار بگذارید و با هم بخندید و از یکدیگر یاد بگیرید. حداقل یک شب رمانتیک در ماه با یکدیگر داشته باشید و عشق و صفا را با خود به خانه برگردانید.

لیست آرایشگاه های عروس

لیست آرایشگاه های عروس

۳-با هم به کلاس بروید.

ک هایی هستند که به شما آموزش غذا درست کردن را از صفر تا صد می دهند. یا هر دوی شما می توانید یک ساز را بنوازید. گذراندن وقت با یکدیگر کار بسیار جالبی در ازدواج موفق است و متوجه می شوید که طرف مقابلتان چگونه یاد میگیرد.

نوعروس

نوعروس

۴-با هم ورزش کنید.

سالم بودن و مراقب خودتان بودن به شریک زندگی شما نشان می دهد که می خواهید برای مدت طولانی با هم باشید و هنگام بیماری از شما مراقبت خواهد کرد.

معرفی بهترین مرکز آرایش عروس

معرفی بهترین مرکز آرایش عروس

۵-رقصیدن:

آخر هفته ها با همسر خود به رقاص خانه بروید، بسیار جالب و هیجانی است. اگر نمی توانید برقصید یک کلاس آموزشی با هم بردارید و از یادگیری رقص در کنار یکدیگر لذت ببرید.

آرایش عروس و مدل موی عروس

آرایش عروس و مدل موی عروس

۶-پیاده روی:

با یکدیگر پیاده روی کنید. تمرین و ورزش نه تنها برای سلامت فیزیکی تان خوب است، بلکه جریان خون را به مغز تقویت کرده و به شما کمک می کند تا علاوه بر ازدواج موفق بهتر فکر کنید. مشاهده و بو کردن طبیعت به هر دوی شما کمک می کند تا آرام شوید. ذهن های آسوده و آرام قادرند محیط بازی را ایجاد کنند که در آن صمیمانه و صادقانه می توان درباره همه چیز صحبت کرد.

قسمت چهارم : دوستی بین تان را حفظ کنید

برای مشاهده ادامه آموزش داشتن یک ازدواج موفق اینجا کلیک کنید.




 

مرجع:

http://aramismode.com/هرآنچه-داشتن-ازدواج-موفق-لازم/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.