آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آموزش گام به گام اصلاح ابرو پیوسته

ابرو کار حرفه ای در غرب تهران

اپیلاسیون صورت – آموزش گام به گام اصلاح ابرو پیوسته

اپیلاسیون صورت ، در این مقاله سالن زیبایی آرامیس مد بروزترین آرایشگاه زیبایی در تهران بخصوص محله های مرزداران و آتی ساز آموزش گام به گام اصلاح ابرو پیوسته در خانه را داریم. ابرو پیوسته ممکن است برای فرد خجالت آور و حتی آزار دهنده باشد.اگر قبول ندارید از غارنشینان بپرسید! 

 

چطور از شر ابرو پیوسته خلاص شویم – اپیلاسیون صورت

شما می توانید با روش های مختلفی از شر موهای صورتتان خلاص شوید، اما درنظر داشته باشید تمامی این روش ها همراه با مقدار قابل توجهی درد، اما گذرا، می باشد.

روش اول: کندن موهای ابرو

بهترین آرایشگاه برای ابرو

بهترین آرایشگاه برای ابرو

۱-حوله خیس:

ریختن آب داغ بر روی گوشه ای از حوله. تنها گوشه ای از حوله را خیس کردن این مزیت را دارد که می توانید فقط بخش میان ابرو پیوسته خود را خیس کنید بدون اینکه بقیه ی صورت خیس شود.

    • یک راه دیگر این است که ابروی میانی خود را بلافاصله پس از خروج از حمام اصلاح بکنید.آب گرم و بخار حمام حفره های پوست شما را به خوبی باز میکند.

ابرو کار خوب در شرق تهران

ابرو کار خوب در شرق تهران

۲-نگه دارید:

قسمت خیس حوله را بر روی قسمتی که می خواهید موهای آن را بکنید قرار دهید. حوله را همان جا نگه دارید تا اینکه احساس کنید خنک شده است. این عملیات را دو یا سه بار تکرار کنید. آب گرم باعث باز شدن حفره های پوست شما شده و کار برداشتن ابرو پیوسته را آسان تر می کند و درد را کاهش می دهد.

ابرو کار خوب در سعادت آباد

ابرو کار خوب در سعادت آباد

۳-استفاده از آینه:

در برابر آینه بایستید. اگر آینه ی مغناطیسی دارید از آن استفاده کنید. آینه ی مغناطیسی باعث به شما کمک می کند تا هر مویی که می خواهید بردارید از نزدیک ببینید، اما استفاده از آن ضروری نیست. هر آینه استانداردی که بتوانید به آن نزدیک شوید کفایت می کند.

بهترین ابرو کار تهران

بهترین ابرو کار تهران

۴-کندن:

کندن ابرو پیوسته خود را شروع کنید. از بیرونی ترین قسمت شروع کرده و به سمت قسمت هایی که می خواهید آنها را نگه دارید بیایید. اگر کندن مو ها سخت و دردناک به نظر می رسد می توانید با دست دیگه پوست آن قسمت را بکشید تا موی آن قسمت راحت تر کنده شود. مراقب باشید بیش از حد ابروهای خود را نکنید. مرتبا از آینه فاصله بگیرید و برای خود مشخص کنید که چه مقدار از ابرو ها را می خواهید بکنید.

  • برای اینکه بدانید ابروهای شما از کجا باید شروع شود، یک جسم صاف نازک را به طور عمودی بر روی لبه سوراخ بینی خود قرار دهید و ببینید بر کجای ابرویتان فرود می آید، آنجا جاییست که باید ابرویتان شروع شود. این کار را برای هر دو طرف صورتتان تکرار کنید.

بهترین ابرو کار شرق تهران

بهترین ابرو کار شرق تهران

۵-نازک کردن:

اگر مایل هستید ابروهای خود را نازک کنید. از پایین ترین قسمت ابروی خود شروع کنید و به طرف بالا بروید. دوباره مرتبا از آینه فاصله بگیرید و ابروهایتان را بررسی کنید تا زیادی آنها را نکنید.

  • سعی کنید یک کمان در ابرویتان ایجاد کنید.

ابرو کار تهران

ابرو کار تهران

۶-استفاده از صابون:

پس از تمام شدن برداشتن ابرو پیوسته از یک صابون آنتی باکتریال و لوسیون تسکین دهنده استفاده نمایید. استفاده از صابون آنتی باکتریال باعث می شود تا باکتری به حفره های جدید ایجاد شده بر روی پوست شما وارد نشود.

  • اگر ناحیه ی ابروی شما قرمز شده یا پف کرده است مقداری یخ بر روی آن قسمت قرار دهید. یخ باعث کاهش قرمزی و پف پوست شما می شود. همچنین می توانید از حوله ی آغشته به آب سرد استفاده کرده و یا با احتیاط از مقداری کرم هیدروکورتیزون استفاده نمایید.

روش دوم: وکس ابروی میانی

ابرو کار سعادت آباد

ابرو کار سعادت آباد

۱-تهیه لوازم:

یک بسته ی لوازم مخصوص وکس در خانه تهیه کنید. بسته های مخصوص وکس شامل تمام وسایل مورد نیاز شما برای برداشتن ابرو پیوسته شما می شود. بسته های وکس شامل وکس سرد یا گرم می شود که موها را از ریشه می کند. با استفاده از روش وکس ابروهای میانی شما دیرتر از روش برداشتن ابرو دوباره رشد می کنند.

  • نوار مخصوص:

همچنین نوار های آعشته به وکس نیز وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. این نوار ها خصوصا برای کسانی که تا به حال با وکس کار نکرده اند بهترین انتخاب است. به سادگی نوار آعشته به وکس را بر روی ناحیه ای که می خواهید موی آن را بردارید فشار دهید. با انگشتان خود پوست اطراف نوار را گرفته و به آرامی نوار را از روی پوست خود بکنید.

  • کرم بی حسی:

استفاده از وکس دردناک است اما بدون شک روش بسیار موثری است. اگر شما پوست حساسی دارید می توانید قبل از شروع این عملیات مقدار کمی کرم بی حس کننده استفاده کنید.

اصلاح ابرو در شهرک غرب

اصلاح ابرو در شهرک غرب

۲-ترتیب مراحل:

برای مشاهده ادامه آموزش اصلاح ابرو پیوسته اینجا کلیک کنید

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-گام-اصلاح-ابرو-پیوسته/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.