آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آموزش مرتب کردن ابرو مردان در خانه

آرایشگاه خوب برای ابرو در تهران

ابروکار حرفه ای – آموزش مرتب کردن ابرو مردان در خانه

در این مقاله آموزش مرتب کردن ابرو مردان در خانه را داریم. آیا ابروی شما دارد شبیه موی پیشانی تان می شود؟ آیا از اینکه جذاب بنظر نرسید میترسید؟ بسادگی با مرتب کردن ابرو مردان آنها را آراسته و جذاب کنید. پس با آرایشگاه و سالن زیبایی آرامیس مد مجرب ترین سالن زیبایی در بلوار مرزداران و اشرفی اصفهانی همراه شوید.

  

چگونگی مرتب کردن ابرو مردان

این مقاله به شما آموزش مرتب کردن ابرو مردان در خانه را می دهد و همچنین به شما می آموزد که چطور آن را اصلاح کنید. از قدم اول که در ذیل گفته شده شروع کنید:

قسمت اول: پوست خود را آماده کنید

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:06

۱-دوش آب گرم:

قبل از مرتب کردن ابرو مردان باید دوش آب گرم بگیرند، باید پوست نرم شود تا مو ها راحت تر کنده شوند. یک دوش آب گرم به این قضیه کمک می کند.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:04

۲-لایه برداری:

از نمک و یا اسکراپ شکر و یا سایر لایه بردارها در ناحیه برای مرتب کردن ابرو مردان استفاده کنید. این کار پوست را آماده می کند و مو های زائد و سست را بر می دارد.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:06

۳-استفاده از پارچه:

از پارچه ای داغ برای شستن استفاده کنید. به جای دوش گرفتن، می توانید پارچه داغ و خیسی را روی صورت خود گذاشته تا پوست تان نر متر شود (بعد از لایه برداری مجدد باید پوست خود را نرم کنید). این کار چند دقیقه طول می کشد و ممکن است نیاز داشته باشید تا پارچه شستشوی صورت خود را دوباره خیس کنید.

قسمت دوم : مرتب کردن اساسی ابروها

برای مشاهده ادامه آموزش مرتب کردن ابرو مردان در خانه اینجا کلیک کنید




مرجع:


http://aramismode.com/آموزش-مرتب-ابرو-مردان-خانه/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.