آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آموزش تصویری برداشتن ابرو بدون درد

اصلاح ابرو در شهرک غرب

آموزش تصویری برداشتن ابرو بدون درد – بهترین ابرو کار در تهران

در این مقاله آرامیس مد آرایشگاه خوب برای ابرو غرب تهران بخصوص در محله های صادقیه و پونک آموزش تصویری برداشتن ابرو بدون درد را داریم. نکات مختلفی در چگونگی برداشتن ابرو بدون درد وجود دارد به طور مثال اگر بعد از ابرو برداشتن احساس درد میکنید، شما به وضوح به یک راه حل جهت کاهش درد نیاز دارید. 

 

چگونگی برداشتن ابرو بدون درد

اولین گام در آموزش تصویری برداشتن ابرو بدون درد نشان دادن خواص گرما و حرارت است. یک راه حل استفاده از حرارت قبل از برداشتن برای باز کردن منافذ است. همچنین یادگیری نحوه ی برداشتن صحیح به کم کردن درد در حین برداشتن کمک می کند.

قسمت اول: استفاده از حرارت برای کاهش درد

آرایشگاه خوب برای ابرو در تهران

آرایشگاه خوب برای ابرو در تهران

۱-آب گرم:

مقداری آب برای برداشتن ابرو بدون درد گرم کنید. آسان ترین راه برای گرم کردن آب، پر کردن نصف لیوان با آب است. آن را به مدت ۳۰ ثانیه داخل ماکروویو بزارید. شما نمی خواهید که آب زیاد گرم شود که باعث سوختن دست ها یا صورتان شود. شما برای اعمال آن روی صورتتان به لیف نیاز دارید.

آرایشگاه خوب برای ابرو غرب تهران

آرایشگاه خوب برای ابرو غرب تهران

۲-کاربرد لیف:

لیف را داخل فنجان قرار دهید. شما برای جذب آّب گرم نیاز به لیف دارید. بنابراین تمام چیزی که باید انجام دهید غوطه ور کردن لیف داخل فنجان و نگه داشتن لیف داخل آن به مدت چند ثانیه می باشد.

براشینگ ابرو

براشینگ ابرو

۳-ادامه کار لیف:

آب آن را بگیرید. زمانی که لیف بیشتر آب را جذب می کند، آن را خارج کنید. آن را روی سینک ظرفشویی نگه دارید، درنتیجه آب را به همه جا نمی ریزید و سپس آب آن را بگیرید، در نتیجه به جای چکیدن آب از لیف فقط لیف برای برداشتن ابرو بدون درد مرطوب است.

قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو

قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو

۴-کشیدن روی ابرو:

لیف را روی ابروهای خود قرار دهید. برای کامل قرار دادن لیف روی ابروها آن را تا کرده یا به صورت رول درآورید. آن را به مدت چند ثانیه نگه دارید. لیف باید در تمام مدت گرم بماند. بعد از چند ثانیه، آن را بردارید و به برداشتن ابرو بدون درد به طور معمول ادامه دهید.

  • ایده ی پشت این روش این است که گرما باعث باز شدن منافذ می شود. در نتیجه مو ها به راحتی بیرون می آیند. درد کل فرآیند را برای شما کمتر میکند.

سالن اپیلاسیون

سالن اپیلاسیون

۵-برداشتن بعد حمام:

برداشتن بعد از حمام، روش دیگری برای برداشتن ابرو بدون درد می باشد. زمانی که شما در حین حمام کردن هستید، بخار منافذ شما را باز کرده و همان طور که در گام قبلی گفتیم، باز شدن منافذ فرآیند برداشتن را خیلی راحت تر و درد آن را کمتر میکند.

بخش دوم: کم کردن درد با موچین و آیتم های خانگی

ابرو کار شهرک غرب

ابرو کار شهرک غرب

۱-کار با موچین:

برای مشاهده ادامه آموزش برداشتن ابرو بدون درد اینجا کلیک کنید

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-تصویری-برداشتن-ابرو-بدون-درد/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.