آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آیا انتخاب شما دکوراسیون صورتی برای عروسی است؟

بهترین آرایشگاه عروس های ایران

آیا انتخاب شما دکوراسیون صورتی برای عروسی است؟

اگر انتخاب شما دکوراسیون صورتی برای عروسی است پس با آرایشگاه آرامیس مد مدرن ترین سالن زیبایی در اشرفی اصفهانی و صادقیه همراه شوید تا در این مقاله نحوه بکار بردن این نوع دکوراسیون را به شما آموزش دهیم. صورتی رنگ رمانتیک و کلاسیکی برای عروسی است، که باعث انتخاب دکوراسیون صورتی برای عروسی می شود. قبل از اینکه شما وارد جزئیات انتخاب دکوراسیون شوید، ابتدا باید درمورد بودجه ای که می خواهید به دکوراسیون مراسم عروسی اختصاص دهید تصمیم بگیرید و همچنین یک طراح گل و طراح عروسی انتخاب کنید. 

 

چطور دکوراسیون صورتی برای عروسی خود انتخاب کنیم؟

بعد از اینکه شما تصمیم خود را گرفتید از مجله های عروسی یا اینترنت استفاده کنید تا ایده های بهتری از اینکه چه نوع شیوه هایی در عروسی تان استفاده کنید بگیرید.با کمک طراحان تان بهترین دکوراسیون صورتی را که با بودجه، سالن و سلیقه ی شما هماهنگ باشد انتخاب کنید.

بخش اول: در مورد بودجه ی خود و طراحی مورد نظرتان تصمیم بگیرید

تشریفات عروسی ارزان تشریفات عروسی ارزان

۱-بودجه:

بودجه طراحی را انتخاب کنید. پیش از آنکه هر تصمیمی درباره ی دکوراسیون صورتی برای عروسی تان بگیرید بهتر است ابتدا در مورد بودجه ای که می خواهید صرف طراحی کنید تصمیم بگیرید تا مطمئن شوید بیشتر از آن مقدار پولی که انتظار دارید خرج نکنید. بنشینید و با شریک زندگی خود به توافق برسید که چه مقدار بودجه می خواهید صرف طراحی کنید.

  • عروسی متوسط،

گل حدود ۸ الی ۱۰ درصد کل هزینه ی عروسی خرج برمیدارد. تمام دکوراسیون عروسی، با احتساب گل، حدودا ۱۰ تا ۱۸ درصد از بودجه ی عروسی شما را می گیرد.

  • عروسی بزرگ:

هرچه عروسی شما بزرگتر باشد، باید خرج بیشتری برای دکوراسیون بکنید. برای اینکه در خرج های دکوراسیون صرفه جویی کنید یا می توانید عروسی کوچکتری برگزار کنید و یا از سالنی استفاده کنید که تا مقدار زیادی از پیش دکوراسیونش آماده باشد.

تشریفات عروسی با قیمت مناسب

تشریفات عروسی با قیمت مناسب

تشریفات عروسی با قیمت مناسب

۲-تصمیم گیری:

در مورد اینکه چطور دکوراسیونی مدنظر دارید تصمیم بگیرید. تا اینجا شما می دانید که می خواهید دکوراسیون صورتی برای عروسی داشته باشید، اما هنوز بخش های زیادی برای تصمیم گیری درباره دکوراسیون باقی مانده است. پیش از اینکه شما به دنبال یک دکوراسیون خوب بگردید، مشخص کنید که دقیقا چه نوعی می خواهید.

  • مشهور ترین نوع دکوراسیون برای عروسی، گل بر روی صحنه، گل بر روی میز های پذیرایی، میز های خطی و چراغ های آویز است.
  • عروسی شما می تواند شامل تمام موارد فوق و یا فقط بخشی از آن ها شود. از سالن عروسی بازدید کنید و اندازه ها را درنظر داشته باشید تا بتوانید در مورد اینکه چه جور دکوراسیونی نیاز دارید تصمیم بگیرید.
  • برای مثال اگر شما پذیرایی خود را قرار است در یک سالن پذیرایی بزرگ تاریخی انجام دهید، پس شما باید شمع و نور کم را درنظر بگیرید، پس بنابراین نیازی به خریدن یا اجاره ی لامپ های بزرگ ندارید.

بهترین آرایشگاه عروس های ایران بهترین آرایشگاه عروس های ایران

۳-الهام گرفتن:

برای دکوراسیون صورتی برای عروسی تان الهام بگیرید. با اینکه شما تصمیم دارید گزینه های خود را به یک رنگ خاص محدود کنید، بازهم به دلیل وجود گزینه های فراوان دیگر برای دکوراسیون، این انتخاب کار بسیار طاقت فرسایی است. برای اینکه بتوانید کار انتخاب را برای خود آسان تر کنید می توانید مجله ها و کاتالوگ های عروسی و یا عکس های موجود در اینترنت را نگاه کنید.

  • عکس هایی از دکوراسیون هایی که می پسندید را ذخیره کرده و حتی یک آلبوم فیزیکی بسازید و یا یک آلبوم الکترونیکی استفاده کنید.

سالن آرایش عروس در تهران سالن آرایش عروس در تهران

۴-تحقیق کنید:

درباره ی طراحان عروسی و گل در شهر خود تحقیق کنید. پس از اینکه درباره ی بودجه ی خود و نوع دکوراسیون صورتی برای عروسی که مد نظر دارید تصمیم گرفتید، باید به دنبال طراح گل و طراح عروسی در شهر خود بگردید. به وب سایت آن ها مراجعه کرده و نظرات مردم درباره ی کار های قبلی آنان را بخوانید.

  • تماس:

با طراحانی که بیشتر پسندیدید تماس بگیرید و تخمینی درباره ی هزینه های مربوط به دکوراسیون بر اساس نوع دکوراسیون انتخابی شما و اندازه ی عروسی تان از آن ها بخواهید. سپس بر اساس این تخمین ها و کیفیت کاری که ارائه می دهند یکی را انتخاب کنید.

  • خرید:

همچنین می توانید یک دکوراسیون را به طور کامل خریده به جای اینکه از یکی دو طراح بخرید. البته ممکن است دکوراسیون ها با هم همخوانی نداشته و یا پول زیادی خرج داشته باشد.

آرایشگاه عروس و عروس سرا در غرب آرایشگاه عروس و عروس سرا در غرب

۵-بررسی ایده:

ایده های خود را با طراح در میان بگذارید. پس از اینکه شما یک یا چند طراح انتخاب کردید، با آن ها ملاقات کرده و ایده های خود را با آن ها در میان بگذارید. تمامی اطلاعات مهم اعم از اندازه ی مراسم و سالن و نوع خاص دکوراسیون صورتی برای عروسی را که نیاز دارید، مانند گل ها، میز ها و غیره را با آنها در میان بگذارید.

  • آلبومی که از عکس هایی که دوست داشتید تهیه کردید را در کامپیوتر یا موبایل شخصی خود به همراه ببرید تا به طراح ایده های خوبی درباره ی دکوراسیون مورد انتظار خود بدهید.

بخش دوم: انتخاب نوع و بخش های مختلف دکوراسیون

آرایشگاه عروسی های هنرمندان آرایشگاه عروسی های هنرمندان

۱-تصمصم گیری:

درباره ی زیبایی مراسم عروسی خود تصمیم بگیرید. راه های بسیار زیادی وجود دارد که دکوراسیون عروسی خود را پیاده سازی کنید. این موضوع که شما دکوراسیون صورتی برای عروسی را انتخاب کردید یک شروع است، اما با این حال همچنان جنبه های دیگری برای تصمیم گیری وجود دارد. با یک لیست از کار های مدنظر خود که به نظرتان زیبا می رسد شروع کنید.

برای مشاهده ادامه آموزش انتخاب دکوراسیون صورتی برای عروسی اینجا کلیک کنید


 

مرجع:

http://aramismode.com/انتخاب-دکوراسیون-صورتی-عروسی/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.