آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آموزش روش های تجدید پیمان عروسی – قسمت اول

سن مناسب برای ازدواج چند است؟

آرایشگاه عروس آرامیس مد – آموزش روش های تجدید پیمان عروسی – قسمت اول

قسمت اول: در این مقاله آموزش روش های تجدید پیمان عروسی را داریم. تجدید پیمان عروسی شما یک جشن خاص برای زوج های متاهل است. معمولا در یک سالگرد بزرگ(دهم، بیستم، پنجاهم و غیره) انجام می شود یا زمانی که زوج در یک دوره ی سخت است و می خواهند بار دیگر بر تعهد نسبت به یکدیگر تاکید کنند. گروه مشاوره آرایشگاه عروس آرامیس مد غرب تهران شهرک غرب سعادت آباد مرزداران و شمال تهران شما را به خواندن این مقاله دعوت می کند.

 

آرایشگاه عروس آرامیس مد – چگونه تجدید پیمان عروسی کنید؟

زمانی که شما برای اولین بار ازدواج کرده باشید اون یک جشن بزرگ و گرون قیمت میتواند باشد که شما نمی توانید از عهده ی آن برآیید. در حالی که دستورالعمل های عمومی زیادی وجود دارد که شما می توانید دنبال کنید، توجه داشته باشید که راه های زیادی جهت تنظیم تجربه بر اساس خواسته های شما و همسرتان وجود دارد.

قسمت اول: برنامه ریزی مراسم عروسی

چگونه تجدید پیمان عروسی کنید؟

چگونه تجدید پیمان عروسی کنید؟

۱-زمان مناسب عروسی

بدانید چه زمانی مناسب است. هر زوج متاهل می تواند پیمان های خود را هر زمانی که می خواهند، تجدید کنند اما داشتن یک دلیل برای انجام دادن آن می تواند مناسبت را تبدیل به احساس خیلی خاصی کند. شاید شما در یک محضر ازدواج کنید و هرگز دارای عزیزانی برای شاهد شدن در روز بزرگ شما نباشید. شاید شما در بار اول نتوانستید از عهده ی یک عروسی بزرگ بر بیایید اما حالا آماده ی راه اندازی یک جشن بزرگ هستید. شاید شما یا شریکتان بر یک مشکل بزرگ زندگی غلبه کرده باشید، از جمله یک بیماری یا یک بحران شغلی و شما بخواهید نشان دهید که عشق تان از همیشه قوی تر است. شاید شما همه چیز را بعد از اینکه یکی از شما سرگردان شد وصله دهید و بخواهید با تجدید پیمان عروسی بر تعهد خود نسبت به یکدیگر تاکید کنید.

گرچه این دلایل و سالگردهای خاص برای تجدید پیمان های شما عالی هستند اما شما باید هر زمانی که احساس کردید که هر دوی شما نیازمند انجام آن هستید، انجام دهید. برای این تصمیم هیچ راه شیرینی بری وجود ندارد.

مراسم تجدید پیمان ازدواج

مراسم تجدید پیمان ازدواج

۲-اندازه مراسم عروسی :

تصمیم بگیرید آیا یک جشن بزرگ می خواهید یا یک رویداد صمیمی. تصمیم بگیرید آیا خواهان یک جشن بزرگ همراه با گروهی از هیاهو هستید یا یک جمع صمیمی تنها از خانواده و دوستان نزدیک می باشید.شاید شما بخواهید برای دیدن افرادی که سال ها ندیده اید یا به این دلیل که ۲۵ سال پیش ازدواج کرده اید و همانند جشن گرفتن عشق خود احساس می کنید، یک جشن بزرگ به راه بیاندازید. اما شاید شما خواهان انجام چیزی کوچک و صمیمی با افرادی که برای شما درجه ی نزدیکی خیلی زیادی دارند، داشته باشید. شما و همسرتان باید قبل از شروع در رابطه با نوع جشنی که خواهان آن هستید، به توافق برسید.

هزینه مراسم تجدید پیمان ازدواج

هزینه مراسم تجدید پیمان ازدواج

۳-هزینه عروسی:

به بودجه متعهد شدن. یک جشن تجدید پیمان عروسی می تواند هزینه یکسانی با عروسی داشته باشد، اگر بیشتر نباشد، بستگی به زیاده روی آن دارد. بیشتر هزینه از غذا و مخلفات سرو شده در مهمانی ناشی خواهد شد، اگر یکی را انتخاب کنید، آن را در زمان برنامه ریزی به یاد داشته باشید. شما نه تنها باید تصمیم بگیرید که چقدر خرج خواهید کرد بلکه باید نوع جشن را نیز مشخص کنید. شما می توانید یک تن مهمان به یک گردهمایی در حیاط پشت بزرگ یا به یک شب زیبا در یک سالن پذیرایی دعوت کنید. شما می توانید در کوکتیل های فانتزی و لباس زیبا ولخرجی کنید یا می توانید همه چیز را کمی بیشتر معمولی بگیرید. شما همچنین می توانید در حد بین این دو قرار بگیرید.

تجدید پیمان عروسی

تجدید پیمان عروسی

۴-محل مراسم عروسی:

محل برگزاری را انتخاب کنید. مکانی انتخاب کنید که مهمان های شما جا شوند و احساسی را می دهد که شما خواهان آن هستید. اگر شما برای یک جشن بزرگ برنامه ریزی می کنید، پس باید حداقل از یک سال تا شش ماه قبل برنامه ریزی کنید در نتیجه هر کسی که خواهان حضور در آنجا باشد زمان برای برنامه ریزی سفر خواهند داشت و برنامه ی متضاد نمی سازند. این همچنین آزادی زیادی در انتخاب مکان برگزاری برای شما خواهد داد، زیرا تعداد زیادی از مکان ها به سرعت رزرو میشوند.

اگر شما تنها برای داشتن یک جشن تجدید پیمان عروسی کوچکتر برنامه ریزی می کنید، اما شما باید توانایی رزرو مکان خود از شش ماه قبل داشته باشید. گرچه رزرو زودتر همیشه امن ترین شرط شما خواهد بود.

خود را برای مکان های سنتی محدود نکنید اگر شما یک زوج سنتی نیستید. به علاوه سالن های پذیرایی شما همچنین می توانید پیمان های خود را در یک ساحل یا در قله ی کوه تجدید کنید- هر جایی که برای شما و همسرتان خاص است. جایی را انتخاب کنید که مفاهیمی برای هر دوی شما دارد و سعی کنید از آنجا بروید.

در زمان انتخاب مکان خود، همچنین مهمانان خود را در ذهن نگه ندارید. اگر مقصد خارجی از تعداد مهمان ها برای شما مهم تر باشد آن ممکن است کار کند، اما در حالت کلی اگر خواهان تعدادی زیادی مردم باشید شما نیازمند انتخاب یک مکان نزدیک تر به خانه خواهید بود.

چگونه تجدید پیمان عروسی کنید؟

چگونه تجدید پیمان عروسی کنید؟

۵-لباس عروسی :

برای مشاهده ادامه آموزش قسمت اول از روش های تجدید پیمان ازدواج اینجا کلیک کنید

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-روش-تجدید-پیمان-عروسی/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.