آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آموزش راهکارهای خانگی برای داشتن ابرو پهن

اصلاح ابرو در شهرک غرب

آموزش راهکارهای خانگی برای داشتن ابرو پهن – کاشت ابرو آرامیس

این مقاله درباره داشتن آموزش راهکارهای خانگی برای داشتن ابرو پهن است. ابروی پهن این روزها مُد است، ولی متاسفانه همه ما با ابرو پهن و تیره بدنیا نیامده ایم و یا در طی سالها آنقدر ابروهای خود را چیدیم که دیگر به رشد قبلی برنگشته است. پس با آرامیس مد آرایشگاه خوب برای ابرو در سعادت آباد و فرحزاد همراه شوید. 

چگونه ابروی پهن داشته باشیم

شما می توانید با کارهای طبیعی و یا با آرایش، ابرو پهن و شکل آن را بهبود بخشید. اگر هدفتان رشد مجدد ابرویتان است، به یاد داشته باشید که روندی نسبتا طولانی است پس صبور باشید.

روش نخست: بهبود شکل ابرو با آرایش

بهترین ابرو کار تهران بهترین ابرو کار تهران

۱-شکل و حالت:

در مورد شکل و حالت ابروهایتان تصمیم بگیرید. قبل از هرگونه آرایشی، طبیعی ترین حالت ابرویتان را تعیین کنید. با استفاده از مداد یا جسم صافی طول ابرویتان را بیابید و خطی را از خارج بینی به گوشه خارجی چشم تا ابروی خود بکشید- این طول ایده آل ابرو پهن شما است.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:04

۲-شانه کردن:

با کمک بُرُسی، ابروی خود را به سمت بالا و در راستای خط رویش آنها شانه کنید. این کار را از پهن ترین قسمت ابرو شروع کرده و تا ته ابرو پیش روید. این کار به شما اجازه می دهد که قسمت های کم پُشت ابرویتان را ببینید.

قیمت اصلاح ابرو قیمت اصلاح ابرو

۳-مداد ابرو:

از مداد ابرو استفاده کنید. برای نشان دادن ابرو پهن، از مداد ابرویی استفاده کنید که هم رنگ یا پُررنگ تر از آنها است، سپس جاهای خالی و کم پُشت را پُر کنید. خطوط کوتاهی مانند خطوط ابروی خود بکشید.

  • این کار را انجام دهید و مطمئن شوید که چهره تان طبیعی بنظر میرسد. به مدادی برای محو کردن ابرویتان نیاز دارید. روی ابرویتان خط نکشید، آنرا به خورد ابروی خود ببرید.
نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:06

۴-کرم پودر:

برای مشاهده ادامه آموزش راهکارهای خانگی برای داشتن ابرو پهن اینجا کلیک کنید




مرجع:

http://aramismode.com/کاشت-ابرو/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.