آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

پاکسازی پوست آموزش تهیه لایه بردار و یا اسکراب شکر قهوه ای در خانه

لایه برداری

پاکسازی پوست آموزش تهیه لایه بردار و یا اسکراب شکر قهوه ای در خانه

پاکسازی پوست در این مقاله مرکز خدمات پوست آرامیس مد مجرب ترین ارایشگاه سعادت آباد و بلوار مرزداران برای شما آموزش تهیه لایه بردار و یا اسکراب شکر قهوه ای در خانه را به شما دوستان ارائه می دهد. اغلب ترجیح می دهند که به جای استفاده از لایه بردارهای شکر معمولی (سفید) از لایه‌بردارهای شکر قهوه ای رنگ استفاده کنند، که به دلیل نرم بودن آنها بر روی پوست می باشد. 

 

پاکسازی پوست چگونه با استفاده از شکر قهوه ای رنگ یک اسکراب درست کنیم.

لایه بردارهای شکر را خیلی سریع و آسان می توان آماده کرد:حتی ممکن است شما بیشتر مواد تشکیل دهنده آن را در داخل کابینت خود داشته باشید. این لایه بردارها برای پوست های حساس مناسب هستند، اما همه می‌توانند از آنها استفاده کنند زمانی که شما اصول اولیه درست کردن لایه بردار شکر را یاد گرفتید، می توانید لایه بردار خود را با استفاده از روغن های مختلف و با رایحه های متفاوت درست کنید.

مواد اولیه برای تهیه اسکراب شکر قهوه ای

  • یک فنجان ( ۲۰۰ گرم) شکر قهوه ای رنگ
  • یک دوم فنجان (۱۲۰ میلی لیتر) روغن (یعنی:روغن بادام، روغن آوکادو، روغن نارگیل یا روغن زیتون)
  • یک دوم قاشق چایخوری روغن ویتامینE )پیشنهادی(
  • ۵ تا ۱۰ قطره اسانس (اختیاری)

روش اول: درست کردن لایه بردار شکر قهوه ای رنگ اصلی:

زیبا سازی پوست صورت غرب تهران زیبا سازی پوست صورت غرب تهران

۱-اضافه کردن شکر:

داخل یک کاسه تمیز یک فنجان ( ۲۰۰ گرم ) شکر قهوه ای رنگ بریزید. با استفاده از شکر قهوه ای رنگ، درست مانند سایر شکر ها می توان یک اسکراب شکر قهوه ای فوق العاده درست کرد. به دلیل اینکه دانه های شکر بسیار کوچک هستند، برای پوست های حساس ملایم تر و مناسب تر هستند.

خدمات پوست غرب تهران خدمات پوست غرب تهران

۲-ترکیب شکر و روغن:

یک دوم فنجان )۱۲۰ میلی لیتر( روغن خوراکی به انتخاب خود اضافه کنید. ترکیب روغن بادام، روغن آوکادو، روغن نارگیل یا روغن زیتون با لایه بردارهای شکر فوق العاده است. به دلیل اینکه تمامی این روغن ها برای پوست فایده های زیادی دارند.

  • نکته مهم:

روغن نارگیل خاصیت آبرسانی فوق العاده ای دارد، بنابراین برای پوست های خشک گزینه مناسبی می باشد. با وجود این استفاده از این روغن برای صورت هایی که جوش داده است توصیه نمی شود.

خدمات پوست خدمات پوست

۳-خاصیت بیشتر با ویتامین:

برای ایجاد خاصیت بیشتر اسکراب شکر قهوه ای یک دوم قاشق چایخوری روغن ویتامین E اضافه کنید. آنتی اکسیدان های موجود در روغن ویتامین E باعث تقویت پوست شما می شوند. همچنین یک ماده نگهدارنده طبیعی به شمار می رود و به لایه برداری طولانی مدت پوست شما کمک می کند. شما می‌توانید روغن ویتامینE را از بیشتر فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی سالم تهیه کنید. معمولاً این ویتامین به صورت کپسولی شکل عرضه می‌شود، اما شما این روغن را داخل بطری هم می توانید پیدا کنید.

جوانسازی پوست جوانسازی پوست

۴-اضافه کردن اسانس:

۵ تا ۱۰ قطره اسانس............

برای مشاهده ادامه آموزش ساخت اسکراب شکر قهوه ای اینجا کلیک کنید.



مرجع:

http://aramismode.com/پاکسازی-پوست/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.