آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آشنایی با کسب و کار طراح و هماهنگ کننده عروسی

تشریفات عروسی با قیمت مناسب

خدمات زیبایی عروس – آشنایی با کسب و کار طراح و هماهنگ کننده عروسی

خدمات زیبایی عروس آرامیس مد بهترین سالن عروس در شهرک غرب و پونک در این مقاله آموزش کسب و کار طراح و هماهنگ کننده عروسی را داریم. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که تبدیل به یک طراح و هماهنگ کننده عروسی شوید؟ 

 

خدمات زیبایی عروس – چگونه طراح و هماهنگ کننده عروسی شویم؟

برای این کار لزوماً شما نیاز ندارید که به این کار به چشم یک شغل نگاه کنید و به آن دست یابید.

روش ۱:طراحی یک برنامه طراحی .

گریم عروس در تهران

گریم عروس در تهران

۱- اصول طراحی.

ساده ترین و پرکاربردترین راه برای تبدیل شدن به یک طراح و هماهنگ کننده عروسی این است که تمام مراحل آن را خودتان به عهده بگیرید و خودتان آن را برنامه ریزی کنید. مشاوران این مراسم تأکید دارند که کل کار(طراحی کار)بر عهده یک یا دو نفر باشد.

سالن حرفه ای عروس

سالن حرفه ای عروس

۲-تجربه

این بدان معنا نیست که شما کاملاً بی نیاز از تجارب شرکت های برگزاری مراسم جشن ازدواج باشید. برای اینکه شما به نقطه مطلوبتان(تبدیل شدن به یک طراح و هماهنگ کننده عروسی) برسید و از برگزاری این گونه مراسم سر در بیاورید، حتماً لازم است که تجاربی در زمینه جشن عروسی داشته باشید. (یا خودتان ازدواج کرده باشید یا در یکی از این مراسم شرکت کرده باشید)

سالن عروس و زیبایی

سالن عروس و زیبایی

۳-داشتن توانایی.

توجه کنید که در هر حرفه ای،خود اشتغالی برای افرادی که توانایی و قابلیت ندارندتوصیه نمی شود،چرا که در هر کاری برای موفقیت حتما باید یکسری از توانایی ها در افراد وجود داشته باشد. به عنوان یک طراح و هماهنگ کننده عروسی، شما باید اطلاعات و مهارت های اولیه در مورد امور اجرایی، برنامه ریزی و سازمان دهی داشته باشید. ضمن اینکه در کنار آن باید توانایی انجام دادن چندین کار را به صورت همزمان و مؤثر داشته باشید. همچنین توانایی یافتن راه حل در کوتاه ترین زمان برای امور پیش آمده نیز لازم است.

سالن تخصصی عروس

سالن تخصصی عروس

۴-نکات مفید.

نکاتی که در ادامه گفته خواهد شد، نکاتی هستند که در اکثر شغل ها وجود دارند و افراد زیادی دارای آن مهارت ها هستند که شما به راحتی می توانید آن ها را یه کار گیرید.

روش ۲: موارد دیگری که شما به آن نیاز خواهید داشت.

عروس سرا

عروس سرا

۱-تحقیق و پژوهش.

هرچقدر شما در این مورد تحقیق و پژوهش انجام دهید ، هم دانش شما در زمینه هماهنگ کننده عروسی بیشتر خواهد شد و هم میزان آشنایی شما با دنیای پیچیده مراسم ازدواج بالاتر خواهد رفت.

بهترین آرایشگاه عروس های ایران

بهترین آرایشگاه عروس های ایران

۲-یادگیری.

یاد گرفتن قواعد یک کسب و کار روزانه(کسب و کارتان باید به صورت روتین درآید)

آرایشگاه عروسی های هنرمندان

آرایشگاه عروسی های هنرمندان

۳-اولویت بندی.

کارها و وظایفی که باید برای رقابت در بازار و تبلیغات و بازاریابی انجام دهید را برای خود اولویت بندی کنید تا آن ها را به ترتیب انجام دهید.

آرایش حرفه ای عروس

آرایش حرفه ای عروس

۴-سخنوری.

مهارت گفت و گو و قانع کردن طرف مقابل یکی از مهارت های لازم شما به عنوان یک هماهنگ کننده عروسی می باشد. شما باید این توانایی را داشته باشید که مشتریانتان را قانع کنید تا بهترین قرارداد ممکن را با او به سرانجام برسانید ، اگرچه ممکن است که شما علاقه ای به کلنجار و بحث با مخاطبتان نداشته باشید ولی اینکار برای مشتریانی که سخت گیر و حساس هستند ضروری است.

گریم حرفه ای عروس

گریم حرفه ای عروس

۵-نرم افزار.

شما باید کار با یکسری از نرم افزارهای کامپیوتری را فرابگیرید.( برای مثال نرم افزار های آفیس،فوتوشاپ،دریم ویور،ایلاستریتور)

آرایش تخصصی عروس

آرایش تخصصی عروس

۶-روحیه.

شما باید دارای یک روحیه اجتماعی و خونگرم در رابطه تان با مشتریان و مهمانانشان و کارکنان مراسم باشید. شما باید به عنوان هماهنگ کننده عروسی یک رابطه خوب و صمیمی (چه در حین مراسم و چه قبل و بعد از آن) با مشتریانتان و افرادی که به مراسم آن ها دعوت شده اند و کسانی که در آنجا مشغول به کار هستند برقرارکنید. از کارگری که لیوان های مراسم را جمع و زمین را تمیز می کند(پایینترین فرد) تا پدر و مادر عروس و داماد(مهمترین اشخاص).

سالن آرایش عروس در تهران

سالن آرایش عروس در تهران

۷-خلاق.

برای مشاهده ادامه آموزش کسب و کار طراح و هماهنگ کننده عروسی اینجا کلیک کنید.



 

مرجع:

http://aramismode.com/آشنایی-کسب-کار-طراح-هماهنگ-عروسی/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.