آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

راهکارهای زیبا و جذاب کردن چشم بدون آرایش

مراقبت از پوست

آرایشگاه ستاره های سینمایی – راهکارهای زیبا و جذاب کردن چشم بدون آرایش

در این مقاله راهکارهای زیبا و جذاب کردن چشم بدون آرایش را داریم. به یاد داشته باشید که چشم بدون آرایش هم زیبا است. برای جذاب تر شدن چشم بدون آرایش، لزومی ندار که از حجم بالای مواد آرایشی استفاده کنید. پس برای دریافت بهترین راهنمایی های آرایشی و زیبایی با آرایشگاه آرامیس مد مجرب ترین آرایشگاه تهران در شمال تهران و غرب تهران همراه شوید. 

 

چگونه چشم بدون آرایش را جذاب کنید؟

چه شما به دلایلی اجازه آرایش کردن ندارید، چه پوستتان حساس است و چه اینکه خودتان ترجیح بدهید آرایش نکنید و داراری چهره ای طبیعی باشید، این مقاله به شما راهکارهای زیبا و جذاب کردن چشم بدون آرایش نشان می دهد جذاب و زیباتر داشته باشید.

بخش اول: چشمان خود را درشت تر کنید.

میکروپیگمنتیشن مژه

میکروپیگمنتیشن مژه

۱-فر کردن مژه:

حتی اگر شما آرایش زیادی هم کرده باشید، بازهم بیشتر آرایشگران اعتقاد دارند که شما باشد مژه هایتان را فر کنید(بکشید)، چرا که این عمل، چشم بدون آرایش شما را بزرگتر و سر حال تر نشان می دهد. ابتدا از یک فرزن مژه (فرکن مژه) برای فر کردن قسمت پایینی مژه هایتان استفاده کنید (به مدت ۱۰ ثانیه فشار دهید)، سپس قسمت میانی مژه هایتان و در آخرین مرحله قسمت بالایی آن را فر کنید. این کار باعث می شود به جای اینکه مژه هایتان هرکدام به یک طرف ایستاده باشد، یک حالت طبیعی و زیبا به خود بگیرد. اگر مژه فر کن ندارید، می توانید از راه های زیر برای درشت تر کردن چشمانتان استفاده کنید.

استفاده از انگشت:

سر انگشتان خود را به هم مالش دهید تا گرم شود، سپس با انگشتانتان مژه هایتان را بالا بکشید و ده ثانیه صبر کنید و اگر لازم بود این کار را ادامه دهید.

استفاده از قاشق:

یک قاشق را در فنجان آب گرمی داغ کنید، سپس لبه قاشق گرم شده از پایین تا بالای مژه هایتان بکشید. قسمت گودی قاشق را از چشمانتان دور نگه دارید. با انگشتانتان مژه هایتان را به آرامی به بالا و پایین فشار دهید تا لبه قاشق به راحتی بر روی مژه هایتان حرکت کند.

استفاده از مسواک:

با یک مسواک تمیز مژ هایتان را مالش دهید تا سر آن ها رو به بالا شود. به این صورت که رشته های مسواک را داخل آب گرم فرو ببرید تا داغ شود و رطوبت آن را با یک حوله تمیز بگیرید. سپس مسواک را از پایین ترین تا بالا ترین قسمت، روی مژه هایتان بالا و پایین کنید و مسواک را هر بار ده ثانیه نگه دارید.

آرایشگاه ستاره های سینمایی

آرایشگاه ستاره های سینمایی

۲-استفاده از رنگ:

رنگ هایی بپوشید که چشمان شما را درشت تر نشان دهد.شما باید بدانید که چه رنگی، چشم بدون آرایش شما را نمایان تر می کند تا لباس ها و شال های همان رنگی را استفاده کنید. دقت کنید درست زمانی که افراد از چشم های شما تعریف و تمجید می کنند، شما لباس با چه رنگی پوشیده اید یا به صورت امتحانی لباس هایی با رنگ های مختلف بپوشید و از یکی از دوستانتان بخواهید که به شما بگوید چشم های شما با کدام رنگ زیباتر جلوه می کند.

  • آبی:

اگر چشمانی آبی رنگ دارید، باید لباس هایی با رنگ مشکی، آبی تیره یا روشن، بنفش، صورتی یا سبز روشن بپوشید.

  • قهوه ای:

اگر چشمانی قهوه ای رنگ دارید، باید لباس هایی با رنگ نارنجی، قرمز، قهوه ای روشن یا تیره، آبی پررنگ، بنفش کمرنگ، طلایی یا سبز پررنگ بپوشید.

  • سبز:

اگر چشمان سبز رنگی دارید، باید لباس هایی با رنگ سبز(انواع سبز)، بنفش(انواع بنفش)، مشکی، یاسی، زردکمرنگ یا قهوه ای تیره بپوشید.

  • فندوقی:

اگر چشمانی فندقی رنگ دارید، باید لباس هایی با رنگ مشکی، رنگ های تیره، نارنجی یا یاسی بپوشید.

بهترین آرایشگاه برای ابرو

بهترین آرایشگاه برای ابرو

۳-ابرو تمیز:

ابرو هایتان را همیشه منظم وتمیز نگه دارید. ابرو ها به صورت شکل می دهند و چهره شما را متعادل می کنند. ابروهایتان را منظم بردارید و سعی کنید حتی ذره ای موی ابرو اضافی روی صورتتان نباشد. سعی کنید به یک سالن زیبایی حرفه ای مراجعه کنید تا مدل های مختلفی را به شما نشان دهد و شما بهترین مدل را انتخاب کرده و ابروهایتان را به همان مدل بردارید.

  • اپیلاسیون:

به شدت از اپیلاسیون دوری کنید چرا که پوشت اطراف ابرو حساس است و این عمل به آن ضربه میزند. به جای آن سعی ابروهایتان را با موچین بردارید یا از روش بند اندختن استفاده کنید.

  • مسواک:

اگر به دلایلی نمی توانید ابروهایتان را بردارید، سعی کنید با یک مسواک تمیز ابروهایتان را کمی به سمت بالا هدایت کنید.این کار باعث می شود چشم بدون آرایش درشت تر به نظر بیاید.

آرایش چشم

آرایش چشم

۴-قطره چشم:

اگر چشمانتان قرمز یا خواب آلود است، از قطره های چشم مجاز استفاده کنید. استقاده مقدار کمی از قطره های مرطوب کننده و از بین برنده قرمزی چشم باعث می شود چشم بدون آرایش شما درشت و سرحال تر به نظر بیاید.

  • استفاده درست:

شما همچنین می توانید برای ازبین بردن پف چشم هایتان از قطره های چشم استفاده کنید.فقط کافیست چند قطره از آن را اطراف چشمتان بریزید و آن قسمت را با دست مالش دهید.

بخش دوم: از پوست اطارف چشمتان مراقبت کنید.

مراقبت از پوست و مو

مراقبت از پوست و مو

۱-خواب کافی:

برای از بین بردن پف و کبودی دور چشمتان، شب ها به اندازه کافی بخوابید. چشم ها از چربی کمی برخوردار هستند و این باعث می شود که بسیار حساس باشند و اثرات کم خوابی را سریعا در خود بروز دهند.کم خوابی سیستم گردش خون شما را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث می شود رگ های خونی از داخل چشم نمایان شوند و چشم ها را قرمز کنند.

  • بالش:

شب ها هنگام خواب از دو بالش استفاده کنید تا سرتان کمی بالا تر باشد.این کار باعث می شود که آبی زیر پوست اطراف چشمتان جمع نشود و جشم هایتان پف نکنند.

  • ژنتیک:

کبودی دور جشم ممکن است ناشی از حساسیت ها، ژنتیک یا استخوان بندی شما باشد که برای از بین بردن آن ها باید به متخصصین مراجعه کنید.

  • همانطور که گفته شد برای کاهش پف چشمانتان شب ها از دو بالش استفاده کنید تا مایعات اضافی زیر پشوست صورتتان جمع نشود.

پرپشت شدن مژه

پرپشت شدن مژه

۲-ماساژ دهید:

برای مشاهده ادامه آموزش جذاب کردن چشم بدون آرایش اینجا کلیک کنید



 

مرجع:

http://aramismode.com/راهکار-زیبا-جذاب-چشم-بدون-آرایش/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.